- Waardering
- 2.745
Kan het vragen

achtbaan lijkt mij ook wel weer is leuk...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

IK doe me best..
ze zijn alleen al 18(Neef) en 23(Nicht) dus naar de dierentuin zal het wel niet meer worden..
heb wel me nicht haar eerste huisje van de week helemaal verbouwd
althans wat er zo nodig was...

Waarom niet? Wij gaan ieder jaar nog wel eens naar de dierentuin. Gewoon lekker een daggie weg. moet kunnen op elke leeftijd toch?IK doe me best..
ze zijn alleen al 18(Neef) en 23(Nicht) dus naar de dierentuin zal het wel niet meer worden..
heb wel me nicht haar eerste huisje van de week helemaal verbouwd
althans wat er zo nodig was...

Is ook leuk! hahahaha. Tot een paar jaar terug deden we dat ook nog.Kan het vragen
achtbaan lijkt mij ook wel weer is leuk...

Is dat nou wel zo handig als je net een migraineaanval krijgt?Migraine aanval net voor ik op de fiets stap. Nu maar hopen dat t niet te druk op de weg is :banghead:

Is dat nou wel zo handig als je net een migraineaanval krijgt?![]()

Niet echt
Belachelijk veel loslopende honden en kinderen op straat ook. Maar zakte gelukkig snel, sneller dan wanneer ik op bed was gaan liggen.

had ik eerst ook, kreeg migraine op de fiets. Vervolgens ga ik dan heel wazig zien. Komt er een gast die ik ken naast me fietsen en zeg hey. Ik zeg ook hey, maar herken hem helemaal niet meer doordat ik zo wazig zie![]()

), maar nu helaas niet meer van dat.Idem

project van robuste multivariate statistiek en robuste principale componenten analyse terwijl ik nog geen hol ken van normale multivariate statistiek en normale principale componenten analyse
fml![]()
Niet zo'n moeilijke woorden gebruiken in de allerlei sectie.