XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

IK doe me best..
ze zijn alleen al 18(Neef) en 23(Nicht) dus naar de dierentuin zal het wel niet meer worden..

heb wel me nicht haar eerste huisje van de week helemaal verbouwd :D
althans wat er zo nodig was...

haha die neef en nicht nemen jou straks mee op stap ,, kom oom we gaan ff dansen ,,, :D:D:D

Party hard met ray

IK doe me best..
ze zijn alleen al 18(Neef) en 23(Nicht) dus naar de dierentuin zal het wel niet meer worden..

heb wel me nicht haar eerste huisje van de week helemaal verbouwd :D
althans wat er zo nodig was...
Waarom niet? Wij gaan ieder jaar nog wel eens naar de dierentuin. Gewoon lekker een daggie weg. moet kunnen op elke leeftijd toch? ;)

Leuk dat je je nicht zo geholpen hebt!

Kan het vragen :D
achtbaan lijkt mij ook wel weer is leuk...
Is ook leuk! hahahaha. Tot een paar jaar terug deden we dat ook nog.
Weliswaar met 2 neefjes maar toch.. altijd leuk! :D

Niet echt :D
Belachelijk veel loslopende honden en kinderen op straat ook. Maar zakte gelukkig snel, sneller dan wanneer ik op bed was gaan liggen.

had ik eerst ook, kreeg migraine op de fiets. Vervolgens ga ik dan heel wazig zien. Komt er een gast die ik ken naast me fietsen en zeg hey. Ik zeg ook hey, maar herken hem helemaal niet meer doordat ik zo wazig zie :o

had ik eerst ook, kreeg migraine op de fiets. Vervolgens ga ik dan heel wazig zien. Komt er een gast die ik ken naast me fietsen en zeg hey. Ik zeg ook hey, maar herken hem helemaal niet meer doordat ik zo wazig zie :o

wat

deze zin moet je nog even terug lezen ;)

als ik wazig zie is dat een teken dat ik koffie moet hebben

project van robuste multivariate statistiek en robuste principale componenten analyse terwijl ik nog geen hol ken van normale multivariate statistiek en normale principale componenten analyse:roflol:
fml:(

Ik begin me ziek te voelen en heb dinsdag een tentamen... Moet morgen nog heel veel leren :fuu:

Weer werken na een heerlijk weekje vrij :mad:

Weer met mijn k*t kop in de krant...

project van robuste multivariate statistiek en robuste principale componenten analyse terwijl ik nog geen hol ken van normale multivariate statistiek en normale principale componenten analyse:roflol:
fml:(

Niet zo'n moeilijke woorden gebruiken in de allerlei sectie.

Terug
Naar boven