MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Lui die boos doen omdat ik ze bij de Mac had laten staan :roflol:

te vroeg wakker geworden half 7, men wekker staat pas om 9u

M'n Mojo kwijt :(
Zo helemaal nergens zin in..

gisteren een bedorven gladiator geproefd. meurde naar rotte eieren, gelijk omgeruild voor een nieuwe :(

Maar wie was gladiator?

[Link niet meer beschikbaar]

Ziek veel gegeten deze week en afgevallen???
Wat een $%$%$# zooi, voeding maar nog meer uppen dan

Zijn 2 kanten van de medaille.
Ene kant chill, andere kant zwaar crap als je goed wilt aankomen.

klopt. aantal vrienden van me hebben hetzelfde. eten zichzelf de godganse dag vol en dan ook nog twee x mutant mass erachter aan om aan te komen.

Ik ben te laat om mij in te schrijven voor het examen 'algemeen stuurbrevet'. :mad:Nu moet ik wachten tot november. :sad:

Ma die zo achterlijk is om rond te gaan rijden terwijl de tank leeg is waardoor ik denk dat die net knippert en op de snelweg met lege tank kom te staan :roflol:

Ach zij komt te laat op afspraak dus mijn probleem is het ook niet

Al 2kg aangekomen sinds ik aan het cutten ben...must be doing something wrong :roflol:

Discussie in de pauze tussen 2 vrouwen over dieten, afvallen en sporten.

Arghhh ik hou me mond gewoon.

moet aan mn scriptie werken

wil eigenlijk runescapen

dat feel

moet aan mn scriptie werken

wil eigenlijk runescapen

dat feel

"If you want to build a ship, don't drum up people to collect wood and don't assign them tasks and work, but rather teach them to long for the endless immensity of the sea" - Antoine de Saint Exupéry

waarom zouden ze dan een boot voor jou gaan bouwen? als ze verlangen naar de zee zijn ze eerder geneigd een boot voor zichzelf te bouwen lijkt me:roflol: (of in plaats van schipbouwer/timmerman te zijn, een job als boothulp zoeken is nog het meest waarschijnlijke)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven