Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

fappen is dacht ik gewoon masturberen, niet uitsluitend aftrekken?![]()

tot mijn grote verbazing krijg ik een foto van haar te zien in lingerie. trotse eigenares van twee leuke melkzwabbers waarbij ze dan ook nog eens met haar hand in haar broekje zit te friemelen:
nu heb ik al 24u niks meer van haar gehoord en ben ik geel ferdrietig![]()
had ik niet verwacht van zo iemand. ik zou als vrouw een wildvreemde met wie ik nog nooit een woord gewisseld zoiets laten zien. enfin, heb haar berichtje gestuurd of ze interesse heeft in een chat.

nu maar lekker er zelf aan sjorren?hoe pluisch is dit ? ik zit wat op datingsites rond te snuffelen, vraag voor de lol aan een knappe, stijlvolle bish - die zeker out of my league is - of ik toegang krijg tot haar privéfoto's... en ja hoor, tot mijn grote verbazing krijg ik een foto van haar te zien in lingerie. trotse eigenares van twee leuke melkzwabbers waarbij ze dan ook nog eens met haar hand in haar broekje zit te friemelen:
had ik niet verwacht van zo iemand. ik zou als vrouw een wildvreemde met wie ik nog nooit een woord gewisseld zoiets laten zien. enfin, heb haar berichtje gestuurd of ze interesse heeft in een chat.
nu heb ik al 24u niks meer van haar gehoord en ben ik geel ferdrietig![]()
Fappen komt van japanse manga's waarbij het het aftrek geluid nabootst "FAP FAP FAP FAP FAP".
De vrouwelijke variant staat ook wel bekend als 'schlick' "Schlick Schlick Schlick Schlick Schlick"
Een 18 jarige zoon hebben en niet even kloppen voor je binnen komt lopen.
Ik bedoel, je ouders zijn toch ook jong geweest, die weten heus wel dat mannen van >14 jaar oud masturberen (evenals vrouwen trouwens).
Met een beetje logica en fatsoen kloppen ze even, kleine moeite en geeft jou een lading meer privacy.
..Of misschien hoopt ze je een keer te pakken met een spuit in je hand![]()
en fantaseren over hoe haar foefje zou smaken
Net voor het eerst sinds ik denk 12 jaar een paar km gefietst, nu weet ik weer waarom ik dat nooit doe..![]()
Nee, rond m'n 16-21e ver buiten de stad gewoond, dus in het begin met de scooter of bus naar school. Sinds m'n 18e studenten OV, dus toen gewoon met de bus naar school. Sinds m'n 19e afwisselend bus/auto om van A naar B te komenWtf je hebt sinds je 15e nooit meer een paar km gefietst?
#verwend #lui Winkelcentra zijn nu op loopafstand voor mij, dus benenwagen 
Valt niet mee als je gisteren 20x120kg hebt gesquat, beetje waggelen, maar zoals men zegt: ''fietsen verleer je niet''En je kan het nog ?
fietsen is goed voor je errrrr benen...
Valt niet mee als je gisteren 20x120kg hebt gesquat, beetje waggelen, maar zoals men zegt: ''fietsen verleer je niet''
is hij ziek ?Net knallend posifief nieuws gehad!
Afgelopen zondag heb ik mij onder de grote kerels van nederland op het wbpf gewaagd! Dit was een behoorlijke wedstrijd..
Met atleten allen op top niveau! Ik wist dat dit erg moeilijk ging worden. En het resultaat heb ik achter wege gehouden omdat ik echt tevreden was met mijn hardste shape tot nu toe.