XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Godver, nieuwe gozer in mijn gym ook redelijk buff, samen mee getraint en moest zoals gewoonlijk veel blozen tijdens het praten :o Hij keek af en toe awkward maar kan er srs niks aan doen :o
Heb 't bij iedereen zowat :o

hoe weet jij eigenlijk dat je bloost? sta je de hele training voor een spiegel dan?

is omdat

komt doordat

kies er één

deal.gif

M dip kicking in. Verdomme en het ging zo goed.

hoe pluisch is dit ? ik zit wat op datingsites rond te snuffelen, vraag voor de lol aan een knappe, stijlvolle bish - die zeker out of my league is - of ik toegang krijg tot haar privéfoto's... en ja hoor, tot mijn grote verbazing krijg ik een foto van haar te zien in lingerie. trotse eigenares van twee leuke melkzwabbers waarbij ze dan ook nog eens met haar hand in haar broekje zit te friemelen :haar::titty::nanner::drool::penis:

had ik niet verwacht van zo iemand. ik zou als vrouw een wildvreemde met wie ik nog nooit een woord gewisseld zoiets laten zien. enfin, heb haar berichtje gestuurd of ze interesse heeft in een chat.

nu heb ik al 24u niks meer van haar gehoord en ben ik geel ferdrietig :treuren:

eerste dag op het internet?

Godver, nieuwe gozer in mijn gym ook redelijk buff, samen mee getraint en moest zoals gewoonlijk veel blozen tijdens het praten :o Hij keek af en toe awkward maar kan er srs niks aan doen :o
Heb 't bij iedereen zowat :o
Vond je hem wel leuk misschien? :$

Trein gemist omdat telefoon verkeerde tijd aangaf sinds ik in andere tijdzone was en zo automatisch is veranderd :(

hyperventilatie.

Onzin competentie gesprek op school en daarna een sollicitatie gesprek voor een stage :(

Kan maar niet bedenken wat ik na m'n huidige opleiding wil gaan doen. Heb steeds minder zin om teveel tijd voor een computerscherm door te brengen (in het kader van werk, uiteraard, moet wel dat daar scape doen), maar m'n huidige opleiding is hoogstwaarschijnlijk wel een 'one-way ticket to kantoor'.

Help me brahs.

G4P? :dunno:

Liever die Dan Bilzerian leef :(

8uur eindelijk mijn bed in na nachtdienst, staat er gvd een idioot om half 12 aan de deur :(
Erna verder slapen en ja hoor 2uur later weer de bel.
Kon erna niet meer slapen :(

Kan maar niet bedenken wat ik na m'n huidige opleiding wil gaan doen. Heb steeds minder zin om teveel tijd voor een computerscherm door te brengen (in het kader van werk, uiteraard, moet wel dat daar scape doen), maar m'n huidige opleiding is hoogstwaarschijnlijk wel een 'one-way ticket to kantoor'.

Help me brahs.

Technische informatica aan de TUE

Pre workout gaat uitwerken en gaat me moeder vragen hoe ze een ****in bestandje op haar usb stick zet en of ze het dan overal kan bewerken..

:o .o :o :o

Pre workout gaat uitwerken en gaat me moeder vragen hoe ze een ****in bestandje op haar usb stick zet en of ze het dan overal kan bewerken..

:o .o :o :o

ik zeg dan altijd moet gaan heb preworkout gepakt en die is duur (srs)

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Help me brahs.

boeven vangen

Terug
Naar boven