MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

heb men nokia al sinds 2009 als ze die dingen nog maken koop ik terug de zelfde :cool:

tumblr_inline_moygl1hr3B1qz4rgp.gif

lekker gewerkt 20 euro verdient :):P:D

How is the knee gurl?.. al heeellll rustig al beter aant worden? Operatie al gehad toch?

de knee is nu zo:

25iu6x0.jpg

en van de zijkant zo:

34zn4af.jpg

Je hebt geen idee hoe blij je met je benen bent tot je ze niet meer kunt gebruiken. Ik kan niet wachten tot ik rond kan lopen. Ik ga zoveel lopen straks. Ik ga alles helemaal kapot lopen. PLZ GOD IK WIL LOPEN

Zo gaat het dus :)

ahh die foto´s, ziet er niet leuk uit :eek:

veel beter schap meid!

de knee is nu zo:

Je hebt geen idee hoe blij je met je benen bent tot je ze niet meer kunt gebruiken. Ik kan niet wachten tot ik rond kan lopen. Ik ga zoveel lopen straks. Ik ga alles helemaal kapot lopen. PLZ GOD IK WIL LOPEN

Wow, dat ziet er pijnlijk uit zeg..

Vorig jaar mijn enkelbanden verrekt en wat pezen gescheurd. 6 weken niet kunnen lopen. Wat je zegt klopt precies. Je waardeert pas dat je benen hebt en kunt lopen als je lange tijd niet kunt lopen.

Succes met het herstel!

de knee is nu zo:

25iu6x0.jpg

en van de zijkant zo:

34zn4af.jpg

Hooo lyy **** joh.. dayum. Wist niet dat ze wonden nog op die manier dicht maakten. Heb je dr veel pijn aan of valt dat opzich mee..? Veel beterschap iig. Nare shit

Godver ark. Ben mn portomonaie kwijt geraakt in de trein. Komen nog van die t*ring duitsers om mn vervoers bewijs vragen. 50 eutekneuters boete, godver ark

Haha

Hooo lyy **** joh.. dayum. Wist niet dat ze wonden nog op die manier dicht maakten. Heb je dr veel pijn aan of valt dat opzich mee..? Veel beterschap iig. Nare shit

Er zitten hechtingen onder hoor. De nietjes zorgen alleen maar voor een betere wondgenezing en dus mooier litteken.
Pijn begint nu een beetje af te nemen, maar ik moet zeggen dat het wel 1 van de heftigste pijnen was die ik ooit heb gehad. Alles krijg je mee, zenuwpijn, botpijn en kneuzingpijn. Maar goed, daar krijg je wel een knie met een shitload aan sterke nieuwe banden voor terug. Na 52 weken :o

Oops beterschap Sjors, wat is er in hemelsnaam gebeurd ?!

Er zitten hechtingen onder hoor. De nietjes zorgen alleen maar voor een betere wondgenezing en dus mooier litteken.
Pijn begint nu een beetje af te nemen, maar ik moet zeggen dat het wel 1 van de heftigste pijnen was die ik ooit heb gehad. Alles krijg je mee, zenuwpijn, botpijn en kneuzingpijn. Maar goed, daar krijg je wel een knie met een shitload aan sterke nieuwe banden voor terug. Na 52 weken :o

Wacht maar tot je een kind krijgt, dit is nog niks lieve sjors :o

Terug
Naar boven