XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Veel te warm man.. Nu al. Word nog iets met werken komende week zie er nu al tegenop. Climate control op low en Max blazen is het nog net te doen

snap ik,

ik ben blij dat ik in de kelder train in ieder geval, dat scheelt

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

TheRay;8525278[I zei:
]veel te warm[/I] :roflol::o
maar hopen dat het geen zomer wordt of zo ?!

heb net heerlijk getraind..............

blijven nederlanders he :o

Net buiten getraind. Maar wat heb je nou aan zomer? Leuk die ene vrije zaterdag middag in de week maar verder moet je toch gewoon werken of school en dat is alleen maar k*t met warm weer

Net buiten getraind. Maar wat heb je nou aan zomer? Leuk die ene vrije zaterdag middag in de week maar verder moet je toch gewoon werken of school en dat is alleen maar k*t met warm weer

moet je een job zorgen waar je je eigen vrije dagen naar believen kan kiezen :)

Moet je voorstellen als je echt veel last van hooikoorts hebt, dan is de zomer een nog grotere deceptie. Gelukkig ben ik daar dankzij immuno kuurtjes bijna van af

immuno kuurtjes?

idd. beter wordt het pas in juli ofzo warm. dit is alleen maar k*t als je daadwerkelijk wat moet doen

moet je een job zorgen waar je je eigen vrije dagen naar believen kan kiezen :)

Dat heb ik dus, zonder naar de weersverwachtingen te kijken ingevuld dat ik woensdag wel wil werken.
Flinke spijt van aangezien maten naar het strand gaan op die dag :roflol:

Schaars geklede chicks, savonds in de tuin zitten, bbq's, terras, op je slippers en in korte broek lopen. Zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Dat heb ik dus, zonder naar de weersverwachtingen te kijken ingevuld dat ik woensdag wel wil werken.
Flinke spijt van aangezien maten naar het strand gaan op die dag :roflol:

op voorhand moeten aangeven heb je ook geen **** aan gezien weerberichten zo onbetrouwbaar as phuck zijn, heb t eerder over eigen onderneming oid :)

Jongens ik denk dat Angelus een eigen onderneming heeft.

Schaars geklede chicks, savonds in de tuin zitten, bbq's, terras, op je slippers en in korte broek lopen. Zo kan ik nog wel ff doorgaan.

Ma t/m vrijdag van 08.00 tot 22.30 bezig met andere dingen en daarna ook echt geen tijd om ff rustig buiten te gaan zitten

maakt t niet zoveel beter, ik zou gwn volledig de dag vrij nemen en op t strand wat gaan kiteboarden ofzo :roflol:

had jij trouwens geen afstudeerstage?
Ja, maar m'n project is volledig autonoom en ze vinden het helemaal prima als je gewoon thuis werkt.

Edit: gvd, het is zondag kom ik net achter :roflol:

maakt t niet zoveel beter, ik zou gwn volledig de dag vrij nemen en op t strand wat gaan kiteboarden ofzo :roflol:

had jij trouwens geen afstudeerstage?

Idd, want als je een eigen bedrijf hebt is het meer dan genoeg om af en toe een kwartiertje wat te doen.

Ja, maar m'n project is volledig autonoom en ze vinden het helemaal prima als je gewoon thuis werkt.

Edit: gvd, het is zondag kom ik net achter :roflol:
jij bent zeker een expert in het maken van autonome projecten?
Idd, want als je een eigen bedrijf hebt is het meer dan genoeg om af en toe een kwartiertje wat te doen.

ik heb nooit zoiets beweerd ;) alsnog... hangt er vanaf wat voor bedrijf:)

Kunt het allemaal wat beter spreiden en inplannen. Je kunt in het weekend ook enkele uurtjes maken, waardoor de workload gem. over de week beter verdeeld is. Daarnaast kun je bijv. 's middags een uurtje werken (mailtjes beantwoorden ed.), om vervolgens 's avonds pas aan de slag te gaan met mooi weer.

jij bent zeker een expert in het maken van autonome projecten?
Jep, ik heb hem toevallig helemaal zelf bedacht :cool: Normaal moet je (ruim) van tevoren een voorstel ed. indienen, maar m'n begeleider vond het al vrij snel helemaal prima wat ik had bedacht.

---------- Post added at 18:15 ---------- Previous post was at 16:16 ----------

Wie heeft deze voor me?
http://link.springer.com/article/10.1007/BF03259912

En deze:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/10336050

En deze:
http://link.springer.com/article/10.1007/BF03260010

Laatst bewerkt:
'k Voel me de hele dag echt al ****ing duf. Goed geslapen, goed gegeten, weekend zijn rustdagen dus niet getraind, maar alsnog heb ik al de hele dag amper genoeg energie om op m'n benen te staan. Hopen dat het voor een dagje is en dat ik morgen gewoon weer kan knallen in de gym.

Terug
Naar boven