XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Had me wekker op half 8 gezet zodat ik rond 9:45 kon trainen, ben ik vergeten me wekker aan te zetten. Werd nu wakker om 11:30 en moet wachten tot 16:00 totdat ik kan trainen. (ivm. zomerrooster is gym gesloten tussen 12:00 en 16:00)

Fuaaark
zo das een gierige sportschool

Zit de aflevering van Henry de bodybuilder bij help mijn man heeft een hobby terug te kijken, en ik zou als ik Henry was die johnny williams over de tafel trekken en op zn muil slaan.

Hoezo? hij heeft gratis trainings shit gekregen

Ik zou vandaag zonnen, ging de zon weg

:fu:

Had me wekker op half 8 gezet zodat ik rond 9:45 kon trainen, ben ik vergeten me wekker aan te zetten. Werd nu wakker om 11:30 en moet wachten tot 16:00 totdat ik kan trainen. (ivm. zomerrooster is gym gesloten tussen 12:00 en 16:00)

Fuaaark
Waar train je?

ik heb de 29ste al mijn shoot en ik weet nog steeds geen mooie/goede foto locatie...

iemand een serieus idee? het is voor de contest :)

Sportschool/ natuur

ik heb de 29ste al mijn shoot en ik weet nog steeds geen mooie/goede foto locatie...

iemand een serieus idee? het is voor de contest :)

ja voor een palmboom, nu blij?

Wtf, doe gewoon in je kamer of in je tuin zoals iedereen doet ;S

natuur zit je wel weer met licht te kloten =\

sportschool, tja mijn huidige sportschool zal hier vast niet zo heel blij mee zijn....
wellicht dat mijn oude home gym wat is :)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 14:32 ----------

ja voor een palmboom, nu blij?

Wtf, doe gewoon in je kamer of in je tuin zoals iedereen doet ;S

ik wil mooie foto's geen eukieneukie. als het ff kan :)

natuur zit je wel weer met licht te kloten =\

sportschool, tja mijn huidige sportschool zal hier vast niet zo heel blij mee zijn....
wellicht dat mijn oude home gym wat is :)

---------- Post toegevoegd Wed 20 Jul 2011 om 14:32 ----------

ik wil mooie foto's geen eukieneukie. als het ff kan :)

Regel een lekker naakt wijf, en laat haar op de achtergrond staan maar wel goed zichtbaar in beeld.

Dat is wel een nette achtergrond , lijkt mij.

Verbintenissen was ik al lang op door :D Piece of cake :D

Maar romeins recht (=geschiedenis, lijkt me logisch :P), was zo saai, dat ik er gewoon niets voor gedaan had in de eerst zit :')

Haha, ik bedoel je hebt de onstaansgeschiedenis van het Romeins recht (de Twaalftafelenwet bijv.) Tevens heb je in het Romeins recht: verbintenissenrecht en goederenrecht (ook het erfrecht). Je weet wel met romeinse manieren van overdracht en hoe een koop in die tijd verliep (stipulatio).

Maar succes in ieder geval bra!

Terug
Naar boven