Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tuurlijk iedereen wilt nog snel een sixpack

Klopt, alleen ik had verwacht dat de meeste in mijn sportschool (basic fit) het er niet voor over zouden hebben, om met dit weer te trainen (wij hebben overigens een hele grote glazen wand, waar de zon op staat, in het krachtgedeelte, supersuper slimme mensen die de gym hebben ontworpen)

Gym morgen én overmorgen dicht..

Maandag dan maar naar een basic fit :/

helemaal naar belgië gereden om te zwemmen; is daar opeens de belgische extrema outdoor?!? Dat verzin je toch niet :(

Ik dacht niet dat hij dood was, maar dat hij wel een wervel had gebroken oid..ziet er lomp uit

Vanavond weer iemand neergeschoten in mn straat. Vorige week al een deur van 4 hoog dwars door het voorraam heen gesmeten. Week daarvoor auto dwars door shell. Week daarvoor iemand door meerdere personen in elkaar geslagen. Vorig jaar nog een liquidatie.

IJMUIDUHHHHH!!!!! Wat een plaats

misschien als je leert spellen dat je nog eens naar een betere buurt mag verhuizen.

Vanavond voor het eerst,, agmatine ,, geprobeerd 4 caps de grote pomp bleef uit maar wel meer kracht en focus en aders over mijn schouders en traps dus deed wel iets maar vermoed te dicht op eten genomen

maandag iets opvoeren en minder eten voor trainen kijken wat dan gebeurt

ik heb vorige week geranine 60mg en 120mg caffeine gedaan deed niks werd alleen doodziek met veel buikpijn

opa

misschien was het wel artritis in plaats van een pomp.

• Like
Waarderingen: mat
Vanavond voor het eerst,, agmatine ,, geprobeerd 4 caps de grote pomp bleef uit maar wel meer kracht en focus en aders over mijn schouders en traps dus deed wel iets maar vermoed te dicht op eten genomen

maandag iets opvoeren en minder eten voor trainen kijken wat dan gebeurt

ik heb vorige week geranine 60mg en 120mg caffeine gedaan deed niks werd alleen doodziek met veel buikpijn

opa

Hey judokatje, je moet wel naturel trainen he. Anders kan je niemand meer in een houtgreep houden met je aderarmen.:roflol::roflol:

Kom er net achter dat ook mijn gym morge dicht is :grumble:

Terug
Naar boven