Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sportschool bij mij wel open, maar gigantisch druk en super benauwd..was echt te erg voor woorden, 1 rep en je zweette je al kapot daar..misselijk ook de hele tijd
Maargoed, ik heb het overleefd![]()

Kan ik me voorstellen, hier in de buurt in van de 4 gym's ook maar 1 open, zal ook wel druk zijn dan, heb wel geen zin om daar 9 euro's te gaan betalen voor 1 training beurt.![]()

Hahuah4uahahhajahr ik heb geen homegym maar mijn gym is gewoon open![]()

Hoop voor je dat je vandaag een goedkopere beurt gaat krijgen![]()

En kom nou niet aanzetten van "Hahuah4uahahhajahr ik heb lekker een homegym en wel lekker getraind"![]()
Heej mother****er simsalabim mannetje je moet die h**rezoon klep van je dichthouden want je bent niet meer als een loser,zover ik weet heb ik jou en jou hindoegeloof waar ze in ratten geloven niet beledigd,en ging dit om de zaak lau g en de vermoordde jongens,als jij er van houdt mensen te beledigen die een mening hebben zal je niet ver komen in dit leven en allah de almachtige zal jou familie eens straffen rotte hindoe aap ga in de boom zitten noten eten rotte mong**l wat denk je wel niet.
Mn ouders hebben het internet afgesloten. Zal komende tijd niet actief zijn op DBB.
Ind4 water gooien. Dat was een keer leuk maar doe nu iets anders. Mn vader maakt de hele dag door k*t opmerkingen naar me, als hij dat doet klap ik dan zeer hard im mn handen. Mn ouders vonden dat niet leuk, werden boos en hebben vervolgens het internet afgesloten
Gr meaantje

Mn ouders hebben het internet afgesloten. Zal komende tijd niet actief zijn op DBB.
Ind4 water gooien. Dat was een keer leuk maar doe nu iets anders. Mn vader maakt de hele dag door k*t opmerkingen naar me, als hij dat doet klap ik dan zeer hard im mn handen. Mn ouders vonden dat niet leuk, werden boos en hebben vervolgens het internet afgesloten
Gr meaantje
Gr meaantje
Wanneer ga je uit huis man
en wanneer leer je volwassen te worden en niet zulke kinderachtige dingen terug te doen naar mensen die jou niet waarderen?
haha ja goed plan hell
ik ben geen knor. Ik ben lid van een studenten vereeneging