Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Stunna woont thuis, kan niks bestellen online :o

Stunna woont thuis, kan niks bestellen online :o

Naar apotheek in andere stad gaan, zeggen dat je suikerziekte of iets hebt en je naalden bent vergeten mee te nemen. Worked for mr3000 (waren echter wel insulinenaalden/spuiten) toen we op vakantie waren.

Ik woon ook thuis en bestel het ook gewoon? :shrug:

Ja, jij woont ook thuis en hebt een miljoen op de bank en dikke auto's toch? :shrug:

inb4 verhaal over inval van politie ivm geleverde spuiten en verdenking van heroinegebruik omdat je ecto bent. :trollface:

Ik heb gesloten en detentie begeleid, was altijd wel hommeles als er zoiets als voetbal was! Hoop dat je het een beetje rustig gehad hebt!
Is hier voor een deeltje zo'n publiek; categorie 3 ;) Gelukkig een vrij rustige groep op dit moment.

Enkel ons ADHD'ertje had wel wat moeite; zat me constant lastig te vallen en moest af en toe even op de bokszak gaan meppen :)

Ik verwachte gisteren twee belangrijke nieuwtjes:
1) of ik al dan niet aangeworven zal worden voor een nieuwe job
2) of ik voor een tweede keer vader zal worden.

De rekruteringsverantwoordelijke had gezegd dat hij me ten laatste woensdag ging terugbellen, dus het is nog effe op de nagels bijten.

De zwangerschapstest was negatief maar werd vermoedelijk verkeerd uitgevoerd, dus daar hebben we dus ook nog geen zekerheid over.

DUs binnen 24 uur post ik 1 of beide nieuwtjes in dit topic hier ter bevestiging, ofwel in het "wat maakt je dag goed"-topic. Keeping fingers crossed.

Liever lui dan moe :roflol:

En nee ik heb geen eigen auto op het moment

Ik mis je :(
Waarom kom je niet meer op dbb

---------- Toegevoegd om 12:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:02 ----------

Ik verwachte gisteren twee belangrijke nieuwtjes:
1) of ik al dan niet aangeworven zal worden voor een nieuwe job
2) of ik voor een tweede keer vader zal worden.

De rekruteringsverantwoordelijke had gezegd dat hij me ten laatste woensdag ging terugbellen, dus het is nog effe op de nagels bijten.

De zwangerschapstest was negatief maar werd vermoedelijk verkeerd uitgevoerd, dus daar hebben we dus ook nog geen zekerheid over.

DUs binnen 24 uur post ik 1 of beide nieuwtjes in dit topic hier ter bevestiging, ofwel in het "wat maakt je dag goed"-topic. Keeping fingers crossed.

Succes, ik zal voor je duimen :)

Ja, jij woont ook thuis en hebt een miljoen op de bank en dikke auto's toch? :shrug:

inb4 verhaal over inval van politie ivm geleverde spuiten en verdenking van heroinegebruik omdat je ecto bent. :trollface:

b4kQebL.gif

Terug
Naar boven