- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

sewes weer een date stuurde ze kom maar naar speeltuin heb me kindje bij, mja beetje dumper wel niet echt spannend dan
Collega geopereerd, zijn blinde darm is weggehaald, zegt dat ie een maand rust moet houden (tis niet dat we fysiek zwaar werk hebben ofzo), post vervolgens 3 dagen achter elkaar het ene zuipfestijn na de andere op zijn facebook. Strong herstel! -.-
Ik kan nog maar weer een maandje alleen alles oplossen![]()
hele dag zin om te trainen en nu zit ik een beetje apathisch op de bank omdat ik niet weet wat ik aan moet doen met sporten.
hele dag zin om te trainen en nu zit ik een beetje apathisch op de bank omdat ik niet weet wat ik aan moet doen met sporten.
Ja maar welke, en welk topje? Welke schoenen? Welke kleur sportbh? Ik weet het nog altijd niet
Ja maar welke, en welk topje? Welke schoenen? Welke kleur sportbh? Ik weet het nog altijd niet
Straks naar de Belgen kijken met de leefgroep. Moet ik op een beschaafde manier voetbal volgen![]()
ps gesloten of open leefgroep?Naaldhakken.hele dag zin om te trainen en nu zit ik een beetje apathisch op de bank omdat ik niet weet wat ik aan moet doen met sporten.
gewoon anoniem naar je baas sturen
---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------
man man man man man man