MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

M'n rug voelt alweer een paar dagen alsof er een trein overheen is gereden potverdomme.

Collega geopereerd, zijn blinde darm is weggehaald, zegt dat ie een maand rust moet houden (tis niet dat we fysiek zwaar werk hebben ofzo), post vervolgens 3 dagen achter elkaar het ene zuipfestijn na de andere op zijn facebook. Strong herstel! -.-

Ik kan nog maar weer een maandje alleen alles oplossen :fuu:

Wat een k*t dag :(

sewes weer een date stuurde ze kom maar naar speeltuin heb me kindje bij, mja beetje dumper wel niet echt spannend dan

Opzoek naar plakband in de lade, snij heel me vingertop open aan een aardappel schil mesje :((

Dat verpeste gevoel wanneer je iets via i-net besteld dat maar niet in de bus valt, na contact op te nemen blijkt het door vergeten(1)-omstandigheden(2)-vergeten(3) alsmaar langer te duren en eindelijk moet het allemaal kloppen...maar neen hooor, weer niet.

hele dag zin om te trainen en nu zit ik een beetje apathisch op de bank omdat ik niet weet wat ik aan moet doen met sporten.

Collega geopereerd, zijn blinde darm is weggehaald, zegt dat ie een maand rust moet houden (tis niet dat we fysiek zwaar werk hebben ofzo), post vervolgens 3 dagen achter elkaar het ene zuipfestijn na de andere op zijn facebook. Strong herstel! -.-

Ik kan nog maar weer een maandje alleen alles oplossen :fuu:

gewoon anoniem naar je baas sturen

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

hele dag zin om te trainen en nu zit ik een beetje apathisch op de bank omdat ik niet weet wat ik aan moet doen met sporten.

man man man man man man

Straks naar de Belgen kijken met de leefgroep. Moet ik op een beschaafde manier voetbal volgen :(

Kreeg geen "grote" hoeveelheid naalden mee bij de apotheek. :mad:

gewoon anoniem naar je baas sturen

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:45 ----------

man man man man man man

Niet anoniem, ik heb het al bij mijn baas neergelegd, wat hij ermee doet moet ie zelf weten.

Terug
Naar boven