Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

neukertje is het beu om neukertje te zijn. Ze gaat donderdag 2 weken op reis en daarna wil ze antwoord voor relatie of niet.

dus ik ga niet-nkende tijden tegemoet... Ws zeker tot 9 september...

Doe je toch gewoon alsof je een relatie wilt, misschien doet ze dan meer crazy stuff voor je :)

Trainings maatje van me gaat bij oma lopen, dus ik krijg nu dikke triceps, weet het zeker :)

Doe je toch gewoon alsof je een relatie wilt, misschien doet ze dan meer crazy stuff voor je :)

neh. Ik heb weinig respect voor vrouwen, maar ze aan het lijntje houden gaat me iets te ver.

En ik ben niet voor fancy stuff. Good old flirting/foreplay/****ing werkt bij mij.

EDIT: eeeeeeen ze is pissed... :p

Laatst bewerkt:
neukertje is het beu om neukertje te zijn. Ze gaat donderdag 2 weken op reis en daarna wil ze antwoord voor relatie of niet.

dus ik ga niet-nkende tijden tegemoet... Ws zeker tot 9 september...

i feel you bro
de mijne heeft gezegt dat ze gevoelens begint te krijgen en aangezien ik geen relatie wil, wil ze ook geen contact meer,-_-
zooo jmmr was de beste deep troat die ik ooit heb gehad slikken ook geen probleem deze b*ch was freaky

:fuu: lag net pas 3 uur te slapen, werd ik zojuist gebeld......

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hangboobs no thx

OT: ****ing bende luidruchtige marginalen die blijkbaar niet het respect kunnen opbrengen om iemand te laten slapen 's nachts :@

Buts hem op zijn hoofd marcel :P

Benendag vandaag.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Squat/DL/& dan nog een zwaarste: bicepppppppppppppppp supahdjoet.jpg

Kom potverdomme net mn bed uit meer dan 16 uur geslapen al mn maaltijden gemist heb honger en voel me nu ecto k*tzooi k*tleven k*t vakantie

Lol'd

(no homo)

werd pas om 16.00 wakker helemaal naar de klote van tabata en hiit van gister avond

werd pas om 16:57 wakker helemaal naar de klote van die curls van gister

Terug
Naar boven