AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Internet lijkt wel met dikke 2000 ping te werken, godver wat sloom.

Ik studeer rechten, no worries jij inferieur voedselding

Niceeeee kan je je eigen verdedigen, scheelt weer geld.

M'n werkbaas is 2 jaar geleden gescheiden en die advocaten vragen gvd veel geld, niet normaal meer. Dus zorg maar dat je het haalt, veel beter dan je hele leven in de bouw.

Ik heb nog een kans, kom van vmbo - mbo nu hbo... maybe universiteit HEHEHEEHEHEHeeeeeeeeeee

Joa, kost niet niets :)

:trollface:

:trollface:

u mad?

Come at me, ecto

wat ecto LOL, jij mag over 10jaar mijn scheiding gaan regelen Oke?? heb je alvast kaartjes / telefoonnr??

Hier op kot al maanden :mad:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 20:50 ----------

Ga eerst maar eens wat geld verdienen :roflol:

Onder de 50 euro per uur kom ik de gym/mijn bed niet uit heur! :rolleyes:

lol.................. €120 per dag, maar ik weet zeker dat sessies van 10min genoeg moeten zijn.

En koffie krijg je niet

Klopt, er zal niet zo veel tijd in kruipen als ik je aanreken :roflol:

Maar dat doet elke advocaat wel :roflol:

Geheel terecht overigens..

Getraind met spierpijn, gister gebankdrukt en dumbbell decline press gedaan. En ik voel dan altijd pijn aan voor kant schouders, heb ook lekkere striemen daar zitten :p
Maar vandaag dus trainen en ik dacht, misschien moet ik door deze lichte spierpijn door trainen en is het alleen maar beter.

Is wel k*t want als je dan bijvoorbeeld bicep curls gaat doen voel je pijn in je schouders en ja dat traint niet echt chill.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Moet poep maar mijn moeder is nu ook poep moet nu wacht.

Mensen die hun gewichten laten liggen op fitness :mad::mad:

Getraind met spierpijn, gister gebankdrukt en dumbbell decline press gedaan. En ik voel dan altijd pijn aan voor kant schouders, heb ook lekkere striemen daar zitten :p
Maar vandaag dus trainen en ik dacht, misschien moet ik door deze lichte spierpijn door trainen en is het alleen maar beter.

Is wel k*t want als je dan bijvoorbeeld bicep curls gaat doen voel je pijn in je schouders en ja dat traint niet echt chill.

:gay:

---------- Post toegevoegd Tue 26 Jul 2011 om 21:34 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

geen oog dicht gedaan ivm luidruchtige buren

Waarom hebben meiden altijd 1 lelijke/dikke chick die er altijd bij loopt.
Met een meid wezen stappen met wat vriendinnen van haar, zat 1 zo'n ****ing lelijke dik wijf bij.

De rest van haar vriendinnen waren ook wel lekker alleen ik irriteer me altijd aan dikke wijven.

Waarom hebben meiden altijd 1 lelijke/dikke chick die er altijd bij loopt.
Met een meid wezen stappen met wat vriendinnen van haar, zat 1 zo'n ****ing lelijke dik wijf bij.

De rest van haar vriendinnen waren ook wel lekker alleen ik irriteer me altijd aan dikke wijven.
ik snap wat je bedoelt. Die dikke zijn ****ing irritant omdat ze nooit aandacht krijgen. Als je dan aan het flirten/zoenen/neueken bent met een vriendin van die dikke komt die k*tdikke aanlopen dat ze stom vind en weg wil ofzo. Omdat ze zelf nooit aandacht krijgt

Terug
Naar boven