XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tsss en je stuurt mij niks?!

Jouw vertrouw ik niet, check je ava

verpesten is een groot woord maar heb crash na mn workout.

Moe, down en slightly misselijk.

Nog nooit gehad. Hoe is dat? Ben je dan helemaal kapot, kun je dan helemaal niks meer ?

Zodra je ligt, val je gelijk in slaap. alles gaat moeizaam. ik moet traplopen met me handen op de treden om niet te vallen.
:rolleyes:vind het altijd wel leuk

eten maakt ook niet uit want heb gelijk naar mn WO een goede shake gepakt met E+KH

Moe, down en slightly misselijk.

Zodra je ligt, val je gelijk in slaap. alles gaat moeizaam. ik moet traplopen met me handen op de treden om niet te vallen.
:rolleyes:vind het altijd wel leuk

Aah dat is wel herkenbaar ja. Vaak met die grote spiergroepen heb ik dat, nu ook wel down a bit.

Ik hoor wel vaak een crash na gebruik van een PWO-shake. Ik dacht dat die crash wat anders inhield :)

Het lekkerste is dan er aan toe te geven en in slaap te dompelen voor een uurtje :)

Is ook maar dat kan niet altijd als je smiddags traint en daarna je avond maaltijd hebt,.

Na me training drink ik me PWO shake, slaap ik een half uur en dan me PWO meal. daarna films kijken en beetje dbb spammen.

Dacht 3 grote stukken kippenborst te gaan eten, net in de pan gelegd en blijkt er een vulling van geitenkaas en tomaten in te zitten....

FUUUUUUUU

Ik lust geen kaas :S

K*t utreg ... 2-2 :( Wat een k*t dag .. wel heerlijk feestje gevierd .. agja

Traint er trouwens iemand in Driebergen? Bovenin dat gebouw, 3e verdieping boven de appie? :)

Ik krijg altijd zwaar harde honger rond dit tijdstip.. Iemand nog tips wat helpt om honger te stillen? Anders gaan zo weer 10 stroopwafels verwijden :S, fuuuu moet gvd naar 12%.

Bak havermout met whey, **** die stroopwafels.

Heb geen havermout fuuuuu.

Wel brinta mar dan moet ik melk warm maken.

Heb ook nog kipfilet die over de datum is, maar die laat ik me pa lekker opeten hehehe.

Verder heb ik ff kijken.... crackers, beschuit, brood met junkbeleg......... appel/bananen maar die heb ik al 5 op vandaag.... hmmmm wat nog meer.

Verder niks meer wat ik zo op kan vreten rest moet ik allemaal koken.

hoezo melk warm make je bent toch geen phag

Terug
Naar boven