Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het wel waard, alhoewel je je na een tijdje wel begint te irriteren aan dat beeldscherm. Heb daarom speciaal een e-reader gekocht om al mijn boeken te lezen (op school mag ik zelfs mijn eigen boeken over voeding mee nemen om hierin te studeren ipv die laagdrempelige biologie lessen)Heb bffm gedownload, wou ik uitprinten en lekker gaan lezen. Blijkt het 340 pages te hebben, in alleen de bffm hoofdstuk al. Dan maar dom naar het beeldscherm staren![]()
Is het wel waard, alhoewel je je na een tijdje wel begint te irriteren aan dat beeldscherm. Heb daarom speciaal een e-reader gekocht om al mijn boeken te lezen (op school mag ik zelfs mijn eigen boeken over voeding mee nemen om hierin te studeren ipv die laagdrempelige biologie lessen)
****ing k*tzooi, binnenkort 4 dagen op een pauper intro week= k*t voeding. Daarna 3 dagen naar de f1(wel vet) = k*t voeding DOEI GAINS DOEIII TOEDELOE GVD, vanaf 1 september pas echt weer decent fuark man
****ing k*tzooi, binnenkort 4 dagen op een pauper intro week= k*t voeding. Daarna 3 dagen naar de f1(wel vet) = k*t voeding DOEI GAINS DOEIII TOEDELOE GVD, vanaf 1 september pas echt weer decent fuark man
Hond! Ik voel me echt k*t

... Naja die 4 dagen op ****ing introweek vind ik met name k*t.
Hva brah.
Hond! Ik voel me echt k*t... Naja die 4 dagen op ****ing introweek vind ik met name k*t.
Hva brah.

dude, ik heb eerst gecut tot dat ik bijna me ribbetjes kon tellen. daarna een week op vakantie, ook niet echt anabool en ben net terug van een lang weekend The Qontinent.
![]()
Ik weet ook van mezelf dat ik me aanstel en dat het bijna geen verschil gaat maken, maar toch.Ik weet ook van mezelf dat ik me aanstel en dat het bijna geen verschil gaat maken, maar toch.
12 blikjes tonijn in een tassie meenemen, eet je er gewoon 3 per dag. Schijt aan wat mensen denken en anders vreet je ze maar op de plee ofzo.
Intro is btw wel nice om neukertjes te scoren
True, dat is ook het enige wat leuk eraan is, chicks mirin'... Maar ik neem gewoon een aparte tas mee alleen voor eten. prop ik vol met bananen/protein bars(pindakaas/haver/whey) en nog wat shit. Rijst met kip komt de 1e echte schooldag, kan niet wachten om de gezichten te zien. Kheb schijtttt
Heb hem ook gelezen, mooi boek om mee te beginnen. Mocht je hem uit hebben en nog wat interesse hebben in goede boeken moet je mij maar even PM'en.Heb al aardig wat gelezen. Alles is mooi en duidelijk verwoordt. Geen slap en onduidelijk gedoe.
Btw, Welke opleiding doe je Peanut?
Inmiddels kan ik dan ook al de lerares bij biologie al verbeteren. Zat in klas 1 op vwo en ben van plan om mezelf weer naar dit niveau toe te werken, het moet maar is afgelopen zijn met dat lam gedoe..Heb hem ook gelezen, mooi boek om mee te beginnen. Mocht je hem uit hebben en nog wat interesse hebben in goede boeken moet je mij maar even PM'en.
Ik doe zelf de havo. Ben blijven zitten in de tweede omdat ik verschrikkelijk lui was en nu weer blijven zitten in de derde omdat ik de stof echt slaapwekkend vond en teveel tijd stop in deze hobbyInmiddels kan ik dan ook al de lerares bij biologie al verbeteren. Zat in klas 1 op vwo en ben van plan om mezelf weer naar dit niveau toe te werken, het moet maar is afgelopen zijn met dat lam gedoe..
Ik wil iets met deze sport doen, maar weet nog niet in de voeding/training.Haha, je loopt flink wat miss idd. Wat ben je van plan te doen na havo?
Ik wil iets met deze sport doen, maar weet nog niet in de voeding/training.
Ik kijk even de kat uit de boom, heb geen haast.. Universitaire opleiding zou leuk zijn maar moet daarvoor nog wel even een vwo diploma in de zak krijgen.
ik ben ook 2x op havo blijven zitten, tik em aan.