XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik zet deze week ipv 1.4 gram 2 gram tren ace. Testo bump ik naar 1.2 gram. Zo compenseer ik de niet trainings dagen.

---------- Toegevoegd om 10:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:25 ----------

Ben dr trouwens achter gekomen dat een relatie op high tren moeilijk te behouden is.:( forever alone/trenbolone

kd1zs4.jpg

wajo, wilde net een tjikkie (5.7/10) impressen met mn repout 175kg bench press zonder spotter. Toen begaf mn delt t en moest ik hem afrollen:( the shame.

Sleutelbeen gebroken tijdens handbaltraining gisteravond.
Minimaal 6 weken geen trainen. Feelsbatman

Naar de winkel geweest om kerstversiering en aan het benzinestation ruzie gekregen met een paar bierdrinkende Polen die net klaar werken met hun.zwartwerk. Snap niet goed waarom klootzakken het nodig vinden mensen aan te vallen.

En beetje kunnen beheersen?

Ja gelukkig wel. Wou mijn evolutie niet om zeep helpen voor die eikels. Hielp wel dat de held onder hen geen zin had om verder te gaan toen hij doorkreeg dat hij geen slimme keuze had gemaakt. Maar nu zit ik met dat opgefokt gevoel die ik.haat als kiespijn.

Ja gelukkig wel. Wou mijn evolutie niet om zeep helpen voor die eikels. Hielp wel dat de held onder hen geen zin had om verder te gaan toen hij doorkreeg dat hij geen slimme keuze had gemaakt. Maar nu zit ik met dat opgefokt gevoel die ik.haat als kiespijn.

Gym niet meer open? Kun je je even uitleven.

Wees blij, ze hadden er nog wat moois van kunnen maken...

Vrede op aarde, zo heeft het kinneke jezus het nooit bedoelt.

Na half uur roulette 490 eur winst
naar huis met 25 eur winst

:(

Terug
Naar boven