MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Roulette altijd winst winst winst en dan begin je te verliezrn. Echt bij de eerste 20eu verlies na winst altijd meteen stoppen :roflol: zelfde met blackjack nieuwe dealer

Idd, maarja je wilt altijd meer.. Mooi klote :o, maar wel beter dan verlies iig

ik word gewoon depressief nu ik 2 dagen niet heb getraind en het is morgen ook nog kerst verdomme

Had je maar niet de partyleef moet leven

geforceerd all you need is love kijken

help

Had je maar niet de partyleef moet leven

mwah heb geen trainingen geskipt. alleen maandag en dinsdag training 1 dag naar voren geschoven.

vind kerst over het algemeen wel leuk alleen is sportschool hier dicht en alle neven en nichten zijn er niet dus ik zit alleen in de spitfire van vragen zoals hoe het gaat op school en hoe het gaat met mijn ''vriendin'' die me al 2 maanden geleden gedumpt heeft

mwah heb geen trainingen geskipt. alleen maandag en dinsdag training 1 dag naar voren geschoven.

vind kerst over het algemeen wel leuk alleen is sportschool hier dicht en alle neven en nichten zijn er niet dus ik zit alleen in de spitfire van vragen zoals hoe het gaat op school en hoe het gaat met mijn ''vriendin'' die me al 2 maanden geleden gedumpt heeft

i-know-that-feel-bro.jpg

Bij mij weten ze zelfs al dat ik gedumpt ben en dan gaan ze telkens opbrengen hoe jammer ze het vinden dat ze er niet meer is en wat een leuke meid het was.

Bedankt dat je dit even deelt, ik had een soort dipje dat dit de eerste eenzame kerst is in jaren, en nu bedenk ik me dat ik dat altijd moest kijken en hoe frustrerend dat was :o

Succes ermee kerel :D

kan een film oid wel waarderen, maar dit is echt een kwelling

dus als een autist op mijn telefoon zitten it is

i-know-that-feel-bro.jpg

Bij mij weten ze zelfs al dat ik gedumpt ben en dan gaan ze telkens opbrengen hoe jammer ze het vinden dat ze er niet meer is en wat een leuke meid het was.

bij mij is het telkens '' heb je al een vriendin? of vriend dat zouden we ook niet erg vinden hoor!''

soms krijg ik echt de indruk mijn familie probeert me te vertellen dat ik vrouwen maar op moet geven want dat wordt het tocht niet.

en nu is iedereen zoutig omdat ik hard moest lachen om een jankende vent

brb naar zolder vluchten en gamen

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

bij mij is het telkens '' heb je al een vriendin? of vriend dat zouden we ook niet erg vinden hoor!''

soms krijg ik echt de indruk mijn familie probeert me te vertellen dat ik vrouwen maar op moet geven want dat wordt het tocht niet.

dit^volac

en nu is iedereen zoutig omdat ik hard moest lachen om een jankende vent

brb naar zolder vluchten en gamen

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

dit^volac

Ben je met je familie aan het kijken? Niet met je vriendin? Mijn eigen familie zou ik echt de dikke vinger geven als ze me überhaupt naar RTL4 laten kijken.

Net in beast-modus aan het studeren, fl**ker ik een hele tas koffie over mn notities :(

Terug
Naar boven