MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat is gewoon 10 volle dagen flapdrol. Pakweg 1/3e van een maand contributie vangen van honderden leden terwijl deze niet bij je terecht kunnen, ja je bent dom ja.

En ecto.

90 euro per jaar en 10 dagen gesloten, dus E2.45 in mindering brengen op de jaarlijkse contributie is wel zo netjes

Moet ik het topic weer opvrolijken met een lief gedichtje? :(:o

Waar is de liefde??

Moet verdomme morgen verplicht met een onervaren vriend gaan trainen die voor het eerst gaat aangezien ik hem telkens afwimpel. Ben ik noodgedwongen 2 dagen niet geweest, helemaal pumped om weer te gaan, krijg je dit.

pYbaS5d.gif

Lekkere vriend ben je dan.

Ik train veel liever alleen, ik ben van mezelf nogal introvert en heb daarnaast ook de behoefte om muziek te luisteren tijdens inspanning. Dat gaat dus niet. Verder heeft hij 4 andere vrienden binnen onze groep die ook trainen dus waarom hij dan zo graag met mij mee wilt is mij een raadsel. Zo'n goede vriend is het niet eens ???

Vast omdat die anderen geen idee hebben wat ze doen en jij wel?

Maar dan snap ik je wel, train zelf ook wel graag alleen, maar als een onervaren vriend graag een keer mee zou willen trainen zou ik dat geen probleem vinden. Maar het is meer een kennis van je dus, dan kan ik het me wel voorstellen.

• Like
Waarderingen: mat
week slechte sneeuw gehad in frankrijk om te wintersporten, 2 uur thuis in Nederland en poef overal sneeuw

• Like
Waarderingen: GPRO
gneeuw :(

ik haat gneeuw

stem half kwijt en morgen naar phm. kan ik weer geen hoi zeggen

Terug
Naar boven