MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Beta

Slecht nieuws: vals alarm. Volgende maand opnieuw proberen.

Heb zojuist de bougie van mijn brommer eruit gedraaid en weer opnieuw er in proberen te toen. Wilde niet lukken en toen viel dat ding in de cilinder volgens mij. weet nu niet meer hoe ik dat ding eruit krijg gvd.

Heb zojuist de bougie van mijn brommer eruit gedraaid en weer opnieuw er in proberen te toen. Wilde niet lukken en toen viel dat ding in de cilinder volgens mij. weet nu niet meer hoe ik dat ding eruit krijg gvd.

Je bougie viel in de cilinder?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat ding wat eronder achter hangt. Ik heb geen idee wat het is.

Je bougie kan niet in je cilinder vallen, daar is ie veel te dik voor. Of bedoel je de massaelektrode aan het uiteinde aan de zijde waar het schroefdraad zit? Zo ja; hoe valt dat er bij jou zomaar af ???

6iyzw7.jpg

Ja, het is de hele bougie idd. ik kreeg dat ding er niet in en toen viel die er doorheen en met m'n hand kon ik hem niet pakken. waar kan ik zo'n magneetding kopen?

De hele bougie? Hoe teh f**k krijg je dat ding erin?

tumblr_n37npnZrVw1rll2u4o1_500.gif

Ja, het is de hele bougie idd. ik kreeg dat ding er niet in en toen viel die er doorheen en met m'n hand kon ik hem niet pakken. waar kan ik zo'n magneetding kopen?
Google eens op 'Bougie' zodat je weet hoe zo'n ding eruit ziet. Weet je zeker dat je dit IN je cilinder hebt laten vallen? ???

ja, hij zit nou ergens in, maar ik weet niet wat het is waar die in zit. ik heb nul verstand van die rommel. ik moet er ook eigenlijk helemaal niet aanzitten. kan ik hem er gewoon in laten zitten en een nieuwe erin draaien, of moet ie er perse uit?

Dit is best wel onduidelijk...

Cilinder van ''brommer'' in het midden draai je de bougie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bougie:

bougie-NGK1.jpg

Terug
Naar boven