Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

4000 wat?
Omzet, winst, dividend, gebruikelijkloon uitkering?

Mijn autistische ik snapt hier niks van en de traumatische ervaringen met leraren op de middelbare school m.b.t. eenheden viert hoogtij in mijn hoofd "€4000 wat? €4000 divident? €4000 winst? €4000 van hoody krijgen omdat ie de uitleg niet heeft vermeld?

Potverdomme.

Hoe kan je dividend fout spellen als ik hetzelfde woord net heb gepost :roflol:

i dont give a f**k

#thuglife

Ik voel me een vette big :(

Sowieso, alleen moet nog dikker worden anders red ik het niet..gaan ze me dadelijk nog bodybuilder noemen :angstig: dat wil ik niet hoor, wie wil er nou uit zien als bodybuilder?!

Je bent toch al wel aardig dik? Niks mis mee hoor, ieder zijn of haar doelen

Groenten Danny

Sowieso, alleen moet nog dikker worden anders red ik het niet..gaan ze me dadelijk nog bodybuilder noemen :angstig: dat wil ik niet hoor, wie wil er nou uit zien als bodybuilder?!

het maakt niet uit of je 100 kilogram kan bankdrukken, zolang je er maar uitziet alsof je het kan

:rolleyes:

of je lift straks 200 plus en je ziet er nog steeds uit als een bonenstaak net zoals meaantje.

no offence lance.

Deze morgen bij de arts geweest met mijn zesjarig dochtertje. De arts heeft bloed afgenomen, ze vermoedt diabetes type 2.
Bang afwachten op de resultaten om 18u30.

Deze morgen bij de arts geweest met mijn zesjarig dochtertje. De arts heeft bloed afgenomen, ze vermoedt diabetes type 2.

sucks :(

---------- Toegevoegd om 12:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

vakantie voorbij vandaag en nu moet ik weer net doen alsof ik werk verdomme

klote man, doe je helaas niks aan.. een van die twee types heeft een automatische insuline oplossing toch?

Terug
Naar boven