Rilakkuma
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 57kg
Ik ben scooter expert
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Niet veel waarschijnlijk.
altijd even aardig en charmant die mat

Zelf met dat magneet zal het niet lukken denk ik daar je die onmogelijk terug door dat zelfde gat kan terugdraaien.
Ik zou naar de garage gaan.
wtf misbruik jij het woord expert
ok, is het erg als die bougie hierin blijft zitten en ik er mee ga rijden. anders draai ik er gewoon een nieuwe bougie in.Dat is gewoon een kap. Daaronder zit een soort van fan vaat aan je krukas om je cilinder te koelen.
ok, is het erg als die bougie hierin blijft zitten en ik er mee ga rijden. anders draai ik er gewoon een nieuwe bougie in.
Is het moeilijk leven met een mentale afwijking?
potverdomme, kado besteld voor me vriendin, sturen ze het verkeerde op. nu dus terug moeten sturen en hopen dat ik het voor vrijdag binnen heb. Uw retourzending is zojuist bij ons afgeleverd. Normaliter worden retouren binnen 10 werkdagen afgehandeld, maar vanwege de kerstdrukte kan dit nu iets langer duren
Mensen die iedere keer bellen nadat ze gemaild hebben om te zeggen dat ze net gemaild hebben. En dan vervolgens de mail nog eens telefonisch herhalen.
Mensen die iedere keer bellen nadat ze gemaild hebben om te zeggen dat ze net gemaild hebben. En dan vervolgens de mail nog eens telefonisch herhalen.