Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn rechterknie die ontstoken is en of een zwelling heeft. Te lang staan doet pijn en bij teveel lopen zak ik bijna in elkaar. Na Squat (tijdje eruit) mag ik nu tijdelijk niet meer DL'en.
Balen.

Wat moet ik nou weer met chicks. Helemaal geen interrese brah, wil gewoon mf'ing freak worde!
?
Probleem is dat in Raalte alle meisjes je hand wegtrekken als je naar beneden gaat.NeeProbleem is dat in Raalte alle meisjes je hand wegtrekken als je naar beneden gaat.

GHB does the trick. En hand wegtrekken? Je bent toch verdomme wel sterker dan een meisje?NeeProbleem is dat in Raalte alle meisjes je hand wegtrekken als je naar beneden gaat.

Geprobeerd, maar toen moest ik 2 jaar zitten en had sterke begeleiding,

GHB does the trick. En hand wegtrekken? Je bent toch verdomme wel sterker dan een meisje?![]()

Dan is dit al wel genoeg.Ik fluister altijd zacht en liev in het oor: Je hoeft niks tegen je zin in te doen. (zijn meestal meisjes van 13-15 he)![]()
lol ****ing creepIk fluister altijd zacht en liev in het oor: Je hoeft niks tegen je zin in te doen. (zijn meestal meisjes van 13-15 he)![]()