Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gezoend met een oude buffe manlet....

Ik moet minder gaan drinken.

???

:gek: Zoenen is lekker gek

Helaas, waar zijn die player skillllsls?!

Geduld broski, geduld.

lol ****ing creep:o
meisjes van 13-15 moet je gewoon volgieten naar huis brengek usje kusje
en dan weer daten en dan bang :ds: :ds:

True that.:)

Kijk hem ervaringcoïtuspert :P

In theorie klopt het toch?:D

Net mijn armen training gehad, (vrijdag iets misgegaan met me schouder)
En ja hoor: Ik begin me ellebogen op te warmen met wat Cable rope pushdowns en zieke stekende pijn in me schouder, dacht nog van dit wordt hem niet. Heb toen alleen maar 2h overhead dumbbell extensions kunnen doen :( wel lekker zwaar:P
biceps/voorarmen ging wel goed, lekkere pomp en stang viel uit me handen omdat ik me hele voorarmen heb verdoet :D

1luv ma brada

reported

---------- Post toegevoegd Sun 21 Aug 2011 om 12:13 ----------

Net mijn armen training gehad, (vrijdag iets misgegaan met me schouder)
En ja hoor: Ik begin me ellebogen op te warmen met wat Cable rope pushdowns en zieke stekende pijn in me schouder, dacht nog van dit wordt hem niet. Heb toen alleen maar 2h overhead dumbbell extensions kunnen doen :( wel lekker zwaar:P
biceps/voorarmen ging wel goed, lekkere pomp en stang viel uit me handen omdat ik me hele voorarmen heb verdoet :D

1luv ma brada

wtf doe jij?!?! train jij je ellenboogspier?

..... Ga jij maar mooi gelijk je training beginnen met je working sets. en genieten van de blessures
Vroeger ook gedaan met skullcrushers en schiet je niks mee op

Ik doe altijd warming up, maar nooit voor me ellebogen LOL.

warm up is met poep gewichtjes, als jij tijdens de warming up je schouder forceert dan doe je toch echt iets verkeerd hehehehe

megamegamega kater

Zo fris als je ze maar krijgen kunt :P

als je gaat chillen met iemand die je de hele vakantie hebt gemist is een flesje drank zo op :o

Edit: Dit klinkt wel heel zielig :roflol:

uitgemaakt met mijn girl, maar blijkaar geeft ze er niet echt last van:mad:

Permban van RoniMoon.

Verdiende ban.

PFF hoe the **** heb ik 4x lopen poepen in 1 uur tijd man kan niet trainen omdat iks teeds op plee zit, en is geen diarree. :fuu: brinta

Terug
Naar boven