MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Slecht geslapen vannacht. Training zal zo wel niks worden :o

all true natty +8 naar +0.5 masterrace

Betaal nu ongeveer 170 euro, per lens.
Dit is wel met 20% korting die er standaard afgaat, en toegang tot eventuele noodlenzen indien ik er een kwijt raak.

Scheelt nogal of het halfjaar/jaar lenzen zijn, neem aan dat het geen maand of daglenzen zijn.

Adviesrapport schrijven voor een organisatie als schoolopdracht.
Organisatie laat nu (1 week voor verslag af moet zijn) weten dat ze geen medewerkerstevredenheidsonderzoek hebben, dus zelf een HR gerelateerd probleem verzinnen om advies over uit te brengen.
Te inspiratieloos om iets te verzinnen waar ik het advies ter plekke van kan bedenken :(

een masterrace draagt ook helemaal geen lenzen

Organisatie laat nu (1 week voor verslag af moet zijn) weten dat ze geen medewerkerstevredenheidsonderzoek hebben, dus zelf een HR gerelateerd probleem verzinnen om advies over uit te brengen.
Te inspiratieloos om iets te verzinnen waar ik het advies ter plekke van kan bedenken :(

Dus hoop je hier op DBB inspiratie te krijgen? :o Slecht idee :roflol:

Misschien heb je hier wat aan:

Gebrek aan personeel. HR kan geen geschikte kandidaten vinden en door de verhoogde werkdruk dreigen mensen op te stappen.

Bij HR is een lijst bekend met mensen die binnenkort ontslagen worden. Deze lijst is echter door iemand gelekt waardoor er onrust op de werkvloer is ontstaan.

Edit: Je hebt blijkbaar al wat bedacht.

Betaal nu ongeveer 170 euro, per lens.
Dit is wel met 20% korting die er standaard afgaat, en toegang tot eventuele noodlenzen indien ik er een kwijt raak.

Voor 3 jaar? Das goedkoop man, ik ben in 3 jaar 750 euro kwijt :(

Ben er over aan het denken om permanente lenzen erin te laten zetten. Dingen zijn vanaf € 2350,00 :(

Ben er over aan het denken om permanente lenzen erin te laten zetten. Dingen zijn vanaf € 2350,00 :(
Dat wilde ik ook. Maar moet maar net kunnen. Er moet genoeg ruimte zijn. Bij mij was de tussenruimte te klein en kon het niet. Daarom toch de keuze voor intralasik.

Dat feel when masterrace en bovengemiddeld zicht :cool:

Als ik niets kwijt raak is het idd niet prijzig.
Permanent wordt het toch achter je hoornvlies gezet?

Vroeger wel eens gezien op tv volgens mij, lijkt me ideaal

Als ik niets kwijt raak is het idd niet prijzig.
Permanent wordt het toch achter je hoornvlies gezet?

Vroeger wel eens gezien op tv volgens mij, lijkt me ideaal

Ja inderdaad, ze maken sneedje aan de bovenkant en schuiven een lens erachter, hoornvlies repareerd zichzelf en klaar :)

Terug
Naar boven