Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Adviesrapport schrijven voor een organisatie als schoolopdracht.
Organisatie laat nu (1 week voor verslag af moet zijn) weten dat ze geen medewerkerstevredenheidsonderzoek hebben, dus zelf een HR gerelateerd probleem verzinnen om advies over uit te brengen.
Te inspiratieloos om iets te verzinnen waar ik het advies ter plekke van kan bedenken :(

Verzuim? Altijd leuk toch!

Is ook ideaal en reversibel. Ze kunnen er ook weer een andere lens achter zetten.
Maar nogmaals er moet genoeg ruimte zijn om dit te kunnen laten doen.
Ik zou zeggen laat eerst eens en vooronderzoek doen. Kost je vaak 75-100 euro en dan weet je welke mogelijkheden er zijn.

Oh wauw. Ik wist helemaal niet dat dat kan. Misschien toch eens naar kijken. Geen gekut als je eens wilt zwemmen of dronken in t donker je lenzen uit moet doen en m naast t bakje gooit waardoor je m kunt weggooien de volgende dag. Wordt zoiets niet deels vergoed?

Oh wauw. Ik wist helemaal niet dat dat kan. Misschien toch eens naar kijken. Geen gekut als je eens wilt zwemmen of dronken in t donker je lenzen uit moet doen en m naast t bakje gooit waardoor je m kunt weggooien de volgende dag. Wordt zoiets niet deels vergoed?
het is inderdaad eindeloos als je geen lenzen/bril meer hebt. Ik heb al vanaf mijn 5 de zeer slechte ogen en dit is een uitkomst. Of het nu via implantaat lenzen gaat of laseren. Het is heerlijk om van je bril/lenzen af te zijn.
Het wordt echter niet vergoed. Ik heb jarenlang contactlenzen op medisch indicatie gehad (verschil tussen beide ogen té groot) Maar evengoed wordt er niets vergoed.
Mocht je mee info willen (PM me dan even). Ik heb het zelf in Nederland laten doen. Maar mijn nabehandeling was slecht. Ik ben daarvoor bij iemand anders geweest en als er iemand is die goed is is hij het wel. Hij begeleidt en doet de nazorg voor een kliniek die in Turkije de behandelingen doet. Als ik had geweten hoe goed hij was dan had ik het via hem laten doen in Turkije.

Verplicht mee shoppen met moeder en gf
......

vanaf 11 al gvd

hoe vaak heb je al gezocht naar zo'n poef om op te zitten :roflol: :roflol: :roflol:

de uitvinder van de zitpoef moet eigenlijk een nobelprijs krijgen

OT: buurjongen die ook op zolder slaapt (twee-onder-een-kap) heeft een nieuwe set boxen inclusief subwoofer en wil dat graag aan de hele buurt laten weten

de uitvinder van de zitpoef moet eigenlijk een nobelprijs krijgen

OT: buurjongen die ook op zolder slaapt (twee-onder-een-kap) heeft een nieuwe set boxen inclusief subwoofer en wil dat graag aan de hele buurt laten weten

en wat draait ie op deze zondagmiddag?

spiderman opnieuw aan het kijken. uncle ben :(

dc6.jpg

Terug
Naar boven