MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

???
We hadden het er gister nog over?

Je kunt el met me mee rijden richting Haefland als dat iets voor je is.
Begeleiders weet ik niet, wellicht dat Wovano dat wel weet?

Ja echt heel erg bizar.. :( Lief van je, maar haefland is echt een beetje te onbereikbaar dan ben ik te afhankelijk van te veel factoren en daar ben ik te strong en independent black woman voor. Heb donderdag een afspraak met iemand uit de buurt die veel bb'ers begeleid en zelf ook nog meedoet aan competities. Zijn kantoor is bij basic fit roda stadion dus dan ga ik daar ook trainen. En anders word het gym n juice.

Ik zie het maar als een teken van god ofzo :p

Ja echt heel erg bizar.. :( Lief van je, maar haefland is echt een beetje te onbereikbaar dan ben ik te afhankelijk van te veel factoren en daar ben ik te strong en independent black woman voor. Heb donderdag een afspraak met iemand uit de buurt die veel bb'ers begeleid en zelf ook nog meedoet aan competities. Zijn kantoor is bij basic fit roda stadion dus dan ga ik daar ook trainen. En anders word het gym n juice.

Ik zie het maar als een teken van god ofzo :p

wow je bent bijgelovig :o

Vandaag zat er een oude vent van zeker 65+ achter mij (1 meter afstand hooguit) db concentration curlz (for the gurlz) te doen, dat terwijl ik aan het squatten was.

Ik betrapte hem erop dat ie naar me glutes of glory zat te staren. :S

waarom plannen ze familie weekenden altijd als het niet uitkomt

:fuu:

vandaag bijna knapstad toen ik bij deadlift m'n evenwicht verloor

das not it

Vandaag alleen al 2 mailtjes gehad voor een uitvaartverzekering. Ik ga god***domme nog niet dood ja.

fking lol, zeg dat ie ff ergens anders gaat zeiken, wat was zijn argument tegen geen schoenen aan?

iets met "dat zijn de regels" en "hygiëne"

Dat iedereen in z'n handen zit te hoesten en dan de dumbbells pakken is uiteraard geen probleem

Dat iedereen in z'n handen zit te hoesten en dan de dumbbells pakken is uiteraard geen probleem

Ik kreeg hetzelfde te horen, na 3-4 maanden op sokken te squatten en deadliften.

Ze zagen het elke keer en zeiden er niks over, tot op een gegeven moment...

Bullshit :mad:

Ik kreeg hetzelfde te horen, na 3-4 maanden op sokken te squatten en deadliften.

Ze zagen het elke keer en zeiden er niks over, tot op een gegeven moment...

Bullshit :mad:
als ze je al aanspreken dat je stinkt....
denk je dan dat ze niets zeggen over je zweetvoeten
beetje naïef vind je niet :dunno:

leg een handoek onder je voeten volgende keer?

beter dan het argument dat ik kreeg waarom ik op school niet op sokken mag deadliften.
'' voor als het gewicht op je voeten valt''

oke man, normal style deadlift gaat dat ook echt gebeuren, en ja die hardloop schoenen gaan veel helpen als 180kg op me tenen flikkert.

leg een handoek onder je voeten volgende keer?

beter dan het argument dat ik kreeg waarom ik op school niet op sokken mag deadliften.
'' voor als het gewicht op je voeten valt''

oke man, normal style deadlift gaat dat ook echt gebeuren, en ja die hardloop schoenen gaan veel helpen als 180kg op me tenen flikkert.

verkapt kijk mij 180 deadliften post

Terug
Naar boven