Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
wow niet mn telefoon laten vallen dit maakt mn dag goed
Karma will be a b*ch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wow niet mn telefoon laten vallen dit maakt mn dag goed

Hé
We hadden het er gister nog over?
Je kunt el met me mee rijden richting Haefland als dat iets voor je is.
Begeleiders weet ik niet, wellicht dat Wovano dat wel weet?
Lief van je, maar haefland is echt een beetje te onbereikbaar dan ben ik te afhankelijk van te veel factoren en daar ben ik te strong en independent black woman voor. Heb donderdag een afspraak met iemand uit de buurt die veel bb'ers begeleid en zelf ook nog meedoet aan competities. Zijn kantoor is bij basic fit roda stadion dus dan ga ik daar ook trainen. En anders word het gym n juice. 
Ja echt heel erg bizar..Lief van je, maar haefland is echt een beetje te onbereikbaar dan ben ik te afhankelijk van te veel factoren en daar ben ik te strong en independent black woman voor. Heb donderdag een afspraak met iemand uit de buurt die veel bb'ers begeleid en zelf ook nog meedoet aan competities. Zijn kantoor is bij basic fit roda stadion dus dan ga ik daar ook trainen. En anders word het gym n juice.
Ik zie het maar als een teken van god ofzo![]()

waarom plannen ze familie weekenden altijd als het niet uitkomt
![]()

er is een wedstrijd. Aan de andere kant van het land dan natuurlijk![]()
vandaag bijna knapstad toen ik bij deadlift m'n evenwicht verloor
das not it

instructeur werd zoutig dat ik geen schoenen aan had
die hebben een hak en trok eraan alsof ik ze niet aan had, ging toen te ver voorover
fking lol, zeg dat ie ff ergens anders gaat zeiken, wat was zijn argument tegen geen schoenen aan?
iets met "dat zijn de regels" en "hygiëne"
Dat iedereen in z'n handen zit te hoesten en dan de dumbbells pakken is uiteraard geen probleem

als ze je al aanspreken dat je stinkt....Ik kreeg hetzelfde te horen, na 3-4 maanden op sokken te squatten en deadliften.
Ze zagen het elke keer en zeiden er niks over, tot op een gegeven moment...
Bullshit![]()

iets met "dat zijn de regels" en "hygiëne"
Dat iedereen in z'n handen zit te hoesten en dan de dumbbells pakken is uiteraard geen probleem
leg een handoek onder je voeten volgende keer?
beter dan het argument dat ik kreeg waarom ik op school niet op sokken mag deadliften.
'' voor als het gewicht op je voeten valt''
oke man, normal style deadlift gaat dat ook echt gebeuren, en ja die hardloop schoenen gaan veel helpen als 180kg op me tenen flikkert.
, ik was toen met 180 bezig daarom..