MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Volgende week tentamens en ik snap er echt geen tiet van.
Dat wordt nachtwerk vrees ik

voor school bezig geweest

klote weer, kqn al dagen niet vliegen...

Klote weer, moet er iedere ochtend en middag 3 kwartier doorheen fietsen.

moet druk met school bezig vandaag, maar door allerlei omstandigheden kan ik niet bij mijn bestanden komen en ook niets doen.

hele dag gewoon niets kunnen doen, schiet mooi op zo.

Meisjes uit de klas die iedere dag weer zeuren: ''Gisteren weer buikspieren gedaan, helemaal geen spierpijn meer, voel niks en zie ze nog steeds niet! Zit nu al op 40 minuten per dag, misschien maar verhogen richting 1 uur per dag''.

14wanuq.jpg

Edit: verkeerde topic eigenlijk, kan er wel om lachen huehue

---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

moet druk met school bezig vandaag, maar door allerlei omstandigheden kan ik niet bij mijn bestanden komen en ook niets doen.

hele dag gewoon niets kunnen doen, schiet mooi op zo.

Ah, beter gevoel dan druk met school bezig moeten en hele dag geen f**k doen omdat lui :roflol:

Kapot gaar van t leren de afgelopen dagen.

Ik moet ook nog zoveel doen :(werk en school alles tegelijkertijd

Maar wat mijn dag echt verpest nog altijd is mijn ban van de gym :mad:

Meisjes uit de klas die iedere dag weer zeuren: ''Gisteren weer buikspieren gedaan, helemaal geen spierpijn meer, voel niks en zie ze nog steeds niet! Zit nu al op 40 minuten per dag, misschien maar verhogen richting 1 uur per dag''.
14wanuq.jpg
Edit: verkeerde topic eigenlijk, kan er wel om lachen huehue ---------- Toegevoegd om 20:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:00 ----------

Help ze, fix nummers. PUA de shit out of them!

Vrijwel alles heeft mn dag wel verpest vandaag :mad:

200.gif

Al een paar dagen flink moe, dan maar even deload

Terug
Naar boven