Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

OnePlus One stuk. Laten vallen, kan gebeuren. Opgestuurd voor reparatie. Gelukkig reserve Galaxy S4. TERINGDING NU OOK STUK SOORT VAN. Moet ik dan echt weer die prehistorische iPhone 4S gaan gebruiken :'(

mijn telefoon al tientallen keren laten vallen, scherm gebarsten maar doet het nog ???

halve mok thee over mezelf heen gegooid

handig meis

moetje dat dat ook maar niet doen he!!

WK die je dr bent!

wou ik vandaag voor de eerste keer dit jaar naar de gym gaan was hij niet open, die ouwe doet maar 3 keer per week voormiddag open, of gewoon niet zoals vandaag dus :(

Is een oude Gym uit de jaren 80 met enkel ijzer, train ik het liefste mee, enkel is de eigenaar een stuk in de 60 en niet veel open, maja is dan ook maar 5 minuten van men deur.

Anders moet ik telkens half uur op en af rijden naar een andere gym.

collega heeft 'blauwe tekst'
paniekaanval volgt
vraag mij dringend om hulp
ik zeg dat ze die moet deselecteren
ik deselecteer tekst voor haar
"ohhh wat ben je ook goed met kompjoeters"
ja.

paniekaanval volgt
ja.

wat verwacht je anders van zon bedrijf :roflol:

paniekaanval volgt
ja.

zo heb ik ook genoeg collega's ja :roflol:

die dateren ook al van voor 1960

Je dag is wel snel verpest ofnie

tijdens frontsquaten opeens pijnscheut gehad aan de rechterkant van mn knie.

Nu is die helemaal opgesteven en gezwollen, en het lijkt een pees/spier te zijn, niet "in" het kniegewricht zelf maar naast de knie.

Iemand een idee?

Nu is die helemaal opgesteven en gezwollen, en het lijkt een pees/spier te zijn, niet "in" het kniegewricht zelf maar naast de knie.

Iemand een idee?

dat is de pees van je quadricep, maar dat is ook het enige dat ik je kan vertellen verder :(

O.T lan kabel die van 1ste verdieping naar mijn kamer op zolder loopt is kapot, weet ook waar maar heb de tools niet om het te fixen.... nu weer slome wifi life.

Is een oude Gym uit de jaren 80 met enkel ijzer, train ik het liefste mee, enkel is de eigenaar een stuk in de 60 en niet veel open, maja is dan ook maar 5 minuten van men deur.

Anders moet ik telkens half uur op en af rijden naar een andere gym.
Aanbieden of jij de gym elke dag mag openen. ;)

Iemand een idee?

Ja, denk dat die kapot is.

Mijn dag vandaag:
07.30-17.45: stage
18.00-18.30: eten
19.00-??.??: lezing met collega's van stage

FML:(

Iemand een idee?

Zou je collaterale tibiale kunnen zijn. Ging je met je knieën iets naar binnen toe met het opkomen?

Terug
Naar boven