AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zou je collaterale tibiale kunnen zijn. Ging je met je knieën iets naar binnen toe met het opkomen?

Mogelijk, ik ga ass-to-grass maar hou mn benen niet echt in het oog, maar ik heb teringlange benen wel en zo stabiel zijn ze niet.

De pijn komt van direct rechts naast het centrum van de knieschijf, op de rest van het kniegewricht. Ligt dat daar?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

afhankelijk van dit idd direct waar de pijn zit. Thx.

Mogelijk, ik ga ass-to-grass maar hou mn benen niet echt in het oog, maar ik heb teringlange benen wel en zo stabiel zijn ze niet.

De pijn komt van direct rechts naast het centrum van de knieschijf, op de rest van het kniegewricht. Ligt dat daar?

linker of rechter knie? want aan de rechterkan van knieschijf heb je anders niet veel aan

ja dat zoek ik nu net te mijden, heb probleem met verzekering hierover.

dan wordt het inderdaad lastig. dan is het beste denk ik dat je een topic bij blessures aanmaakt met foto's wanneer het zeer doet enzo. denk dat je hier in dit topic niet echt geholpen kan worden door al het spam.

heb zelf helaas ook niet voldoende informatie van knieblessure om je verder te helpen

Moeder die beweerd meer te weten over PL dan ik, terwijl ze nog nooit heeft gelift.

Half uur durende discussie die nergens over ging.

Echt boos nu. srs.

Had je haar ook verteld dat je 20x170 kon squatten?

beweerd

Moeder die beweerd meer te weten over PL dan ik, terwijl ze nog nooit heeft gelift.

Half uur durende discussie die nergens over ging.

Echt boos nu. srs.

als ik je post hier kijk verbaast het me niets dat ze er meer over weet.:rolleyes:

ik was er niet voor in de stemming sorry hoody

er was hier ooit een hip hop topic, maar ben het kwijt :(
karma voor linkje

lol ja die ken ik, ouders die denken dat ze het beter weten als het op eten aan komt.

"ja want in de magriet uit 1970 had ik gelezen dat als je meer dan 1 ei per week eet je dood gaat. Je mag dus niet veel ei eten ???"

top kek m8.

"ja want in de magriet uit 1970 had ik gelezen dat als je meer dan 1 ei per week eet je dood gaat. Je mag dus niet veel ei eten ???"

top kek m8.

o god ja daar loopt me moeder ook over te klagen. ''je aderen slippen dicht met die 4/5 eieren elke ochtend.''

k leuk mam doei.

"ja want in de magriet uit 1970 had ik gelezen dat als je meer dan 1 ei per week eet je dood gaat. Je mag dus niet veel ei eten ???" top kek m8.

Deze kreeg ik ook maar dan van klasgenoten

At toen elke dag 3 eieren op school en nog een paar thuis

Ze stopten best snel toen ik hen er elke dag aan herinnerde dat ik nog steeds levend was ondanks de eieren

Terug
Naar boven