XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vertelde m'n moeder over whey scam
''Jij krijgt wel genoeg eiwitten binnen, bij het avondeten drink je haast wel 1 liter melk. Meer dan zat"

Na 32 keer hebben uitgelegd hoe en wat qua voeding. Niet willen geloven. Oh m'n moeder is ook gestopt met brood eten omdat het slecht voor je is.

---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------

UPC 120mb internet horizon tv mediabox aangesloten.... speedtest gedaan en wifi haalt maar 37mb/s... straks even bekabeld internet testen, als dat niet 100+mb/s is dan gaan we toch maar even bellen

Maandengeleden ook eens getest, op wifi haalde ik amper 20 down en 10 up. Op pc met kabel haal ik 100 down en 15 up wel.

Dacht je dat jouw dag kut was

cJvhp5h.gif

Vertelde m'n moeder over whey scam ''Jij krijgt wel genoeg eiwitten binnen, bij het avondeten drink je haast wel 1 liter melk. Meer dan zat" Na 32 keer hebben uitgelegd hoe en wat qua voeding. Niet willen geloven. Oh m'n moeder is ook gestopt met brood eten omdat het slecht voor je is.

dat soort gesprekken moet je ook absoluut niet met moeders voeren

Straks aas zetten, maar ik ben doodziek :(
Als ik nu trenhoest krijg sterf ik brahs !

was vorige week ook zo ziek als een hond, als ik hoeste stikte ik bijna

Opdracht voor school, dacht al klaar te zijn. Blijkt dat ik maar de helft van de woorden heb

fuuu

moest even wat schoonmaken/opruimen. Most op mn knieen zitten

knieen doen nu pijn

nee je hebt er binnenkort een neefje bij denk ik.

Had dit naar Eric gestuurd, geen reactie terug. :roflol:

Privé
Reden: Flooding
12 January 2015 12:56 door Moderator-team 1 / Teruggenomen

---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ----------

nee je hebt er binnenkort een neefje bij denk ik.

ruawizard.jpg

srs binnenkort een neefje(of nichtje).

Laatst bewerkt:
grappig dat erica het altijd zo had op conspiracy mensen maar toen die body en fit test uit kwam dacht hij dat het een complot was van xxl.

Had dit naar Eric gestuurd, geen reactie terug. :roflol:
Conspiracy om mij van het forum te gooien? De meeste weten inmiddels dat ik wel van de conspiracy's ben. :D Maar heb het idee dat de laatste tijd een conspiracy tegen mij aan de gang is, de kaarten worden erg snel gegeven. En deze laatste kaart die kun je gewoon niet rechtvaardig noemen. Ik heb nog een aantal posts gevonden in dat topic met gifjes: Ik ben niet de NSB'r die gaat vragen deze mensen allemaal kaarten te geven, maar als alleen ik een kaart krijg vind ik dat nogal onrechtvaardig.
---------- Toegevoegd om 14:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:43 ---------- ruawizard.jpg srs binnenkort een neefje(of nichtje).

eerste quote is mijn gifje

iets met vriend voor altijd :o

Terug
Naar boven