- Waardering
- 18.834
Vertelde m'n moeder over whey scam
''Jij krijgt wel genoeg eiwitten binnen, bij het avondeten drink je haast wel 1 liter melk. Meer dan zat"
Na 32 keer hebben uitgelegd hoe en wat qua voeding. Niet willen geloven. Oh m'n moeder is ook gestopt met brood eten omdat het slecht voor je is.
---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------
Maandengeleden ook eens getest, op wifi haalde ik amper 20 down en 10 up. Op pc met kabel haal ik 100 down en 15 up wel.
''Jij krijgt wel genoeg eiwitten binnen, bij het avondeten drink je haast wel 1 liter melk. Meer dan zat"
Na 32 keer hebben uitgelegd hoe en wat qua voeding. Niet willen geloven. Oh m'n moeder is ook gestopt met brood eten omdat het slecht voor je is.
---------- Toegevoegd om 10:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:13 ----------
UPC 120mb internet horizon tv mediabox aangesloten.... speedtest gedaan en wifi haalt maar 37mb/s... straks even bekabeld internet testen, als dat niet 100+mb/s is dan gaan we toch maar even bellen
Maandengeleden ook eens getest, op wifi haalde ik amper 20 down en 10 up. Op pc met kabel haal ik 100 down en 15 up wel.

Maar heb het idee dat de laatste tijd een conspiracy tegen mij aan de gang is, de kaarten worden erg snel gegeven. En deze laatste kaart die kun je gewoon niet rechtvaardig noemen. Ik heb nog een aantal posts gevonden in dat topic met gifjes: Ik ben niet de NSB'r die gaat vragen deze mensen allemaal kaarten te geven, maar als alleen ik een kaart krijg vind ik dat nogal onrechtvaardig.