MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nog maar 2 bladzijdes algebra jej

> Magento upgraden
> Testomgeving opzetten om de upgrade op toe te passen
> Base domain wijzigen naar test URL en DB gegevens naar test database
> Upgrade starten
>>>>>>>>>>> Magento heeft nog een sneaky config bestand met de FTP gegevens van de productie-omgeving en zit potverdomme de bestanden van de productie-omgeving te upgraden en de database van de testomgeving. Nu is alles kapot. Alles.

> Magento upgraden
> Testomgeving opzetten om de upgrade op toe te passen
> Base domain wijzigen naar test URL en DB gegevens naar test database
> Upgrade starten
>>>>>>>>>>> Magento heeft nog een sneaky config bestand met de FTP gegevens van de productie-omgeving en zit potverdomme de bestanden van de productie-omgeving te upgraden en de database van de testomgeving. Nu is alles kapot. Alles.

Hufters

gedroomd dat ik aan de aas zat, opzwol en wegvloog

• Like
Waarderingen: mat
veel koffie into veel melatonine

heftige dromen, wakker liggen en 4,5 uur slaap

ahjoh gelukkig geen luistertentamen en wiskunde haha ja

Ik had echt een vage droom, ramkraak die leidde tot een shoot-out met de politie waarna ik 2 agenten had gedood en ik uit schuldgevoel zelfmoord pleegde.

8/10 would dream again

ik denk dat ik maar is even een potje ga overgeven

Voor niks naar school gegaan

Studiedag en niemand die het doorgeeft...

> Magento upgraden > Testomgeving opzetten om de upgrade op toe te passen > Base domain wijzigen naar test URL en DB gegevens naar test database > Upgrade starten >>>>>>>>>>> Magento heeft nog een sneaky config bestand met de FTP gegevens van de productie-omgeving en zit potverdomme de bestanden van de productie-omgeving te upgraden en de database van de testomgeving. Nu is alles kapot. Alles.

ftp port open? :o:o:o:o:o:o:o

Erachter gekomen dat me onderarmen groter zijn dan me bovenarmen

Wtf ???

Terug
Naar boven