MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Die ouders van jou, manmanman. Ga toch het huis uit.

tis al wat dat je telefoon niet ergens verstopt in de PHM loods lag en je hem dus kon vinden

ze denken meteen dat het een zionistisch complot is van me en ik het doe om hun te pesten. In werkelijkheid heb ik niet eens door dat ik mn voeten daar neer zet

ja dat toetsenbord doet het niet goed meer omdat mn scherm gebarsten is

Snap niet hoe jouw vader CEO van een groot bedrijf is, terwijl hij de zaakjes thuis niet in orde heeft en zich als een wijf gedraagt (thuis).

srs.

ooooooooooooooooooowwww

buuuurrrrnnn

ze denken meteen dat het een zionistisch complot is van me en ik het doe om hun te pesten. In werkelijkheid heb ik niet eens door dat ik mn voeten daar neer zet

Me ma denkt de laatste tijd ook dat ik sommige dingen expres doe om haar te irriteren.

Bijvoorbeeld dat ik haar "negeer" wanneer ik een headset op heb met muziek hard aan en dat ik niet reageer als ze mij roept.

stuk tuig ben je ook.

werd net gebeld door garage dat de hele uitlaat van m'n auto vervangen moet worden... zou 735 euro bij ze gaan kosten :fuu:
ff rondkijken nog maar want zou toch wel goedkoper moeten kunnen...

werd net gebeld door garage dat de hele uitlaat van m'n auto vervangen moet worden... zou 735 euro bij ze gaan kosten :fuu: ff rondkijken nog maar want zou toch wel goedkoper moeten kunnen...

Lol krijg je dan een turboback uitlaat met sportcat? Zou heel snel ergens anders heen gaan

Hey mat waarom ben ik niet meer smooi joh ??
wat happened ?!

Terug
Naar boven