XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

bay-trail :D

iedereen die dit op iets aanschaft wat geen pad of chromebook is, is een idioot.

Of je Q9550 even goed is als moderne i5 betwijfel ik. Laatste "echte" revolutie was sandy bridge.

hoezo? Laptops hebben de afgelopen 5 jaar juist hele grote sprongen gemaakt. De laatste 1-2 jaren lijkt het allemaal alleen een beetje langzamer te gaan. Laptops doen vaak bijna niet meer onder voor desktops

nou ja mn Q9550 komt iig in de buurt van i5's op stock. 4ghz is wel bijna 50% overclock :p. Rendement zal ook wel lager zijn etc. Maar kom op dat ding is 7 jaar oud, intel is aan het slacken

hoezo? Laptops hebben de afgelopen 5 jaar juist hele grote sprongen gemaakt. De laatste 1-2 jaren lijkt het allemaal alleen een beetje langzamer te gaan. Laptops doen vaak bijna niet meer onder voor desktops

nou ja mn Q9550 komt iig in de buurt van i5's op stock. 4ghz is wel bijna 50% overclock :p. Rendement zal ook wel lager zijn etc. Maar kom op dat ding is 7 jaar oud, intel is aan het slacken

Heb het niet over laptops. Alleen dat de bay-trail laptops te weinig cache hebben en te kutte gpc om zelfs full hd mee te streamen.

Jouw q9550 is een fel verouderde architectuur, en sandy bridge was gewoon een enorme boost qua architecture/performance, en ook qua verbruik. Hij gaat nog de meeste games goed draaien, daar niet van.

Persoonlijk verwacht ik pas terug een "revolutie" bij skylake. Daarvoor zou ik me in jouw geval zeker geen nieuwe processor kopen. Of toch geen intel, 6300 en 8520 blijven free game voor hun prijs/performance.

zelf ik in mn laptop Ivy Bridge, en dan merk je het verschil wel ja :o

hey kompuuteresperts, hoe kom ik van al mijn malware af? :(

zelf ik in mn laptop Ivy Bridge, en dan merk je het verschil wel ja :o

Ik zit met een pentium sandy bridge en een(mn moeders) laptop i3 haswell, merk geen fl**ker verschil in alledaagse taken.

In gamen is het iets anders maar de haswell heeft maar intel hd graphics, mn desktop een teringharde overclockte 6870.

hey kompuuteresperts, hoe kom ik van al mijn malware af? :(

malwarebytes

een woordspeling omdat malware zuigt, dus malware bites, snappie. I'm always fun at parties.

Seriously, een van de beste freeware op het internet. Plus dat het installeren en de scan me al meerdere 1000 euro in werkuren heeft bezorgt waar ik geen fl**ker moest doen.

vandaag niet gekotst onder het squatten ben nu beetje in de war ben ik nu nog wel van de harde kern

“I’m not impressed by the individual who is willing to exercise to the point of vomiting or a loss of bladder control—this is not that unusual. What I’m impressed by is the individual who shows up every day at the gym, does what is necessary, doesn’t complain, doesn’t look for recognition, does what’s necessary outside of the gym to support their training and goals, and continues this process consistently for years.”
— Greg Everett

“I’m not impressed by the individual who is willing to exercise to the point of vomiting or a loss of bladder control—this is not that unusual. What I’m impressed by is the individual who shows up every day at the gym, does what is necessary, doesn’t complain, doesn’t look for recognition, does what’s necessary outside of the gym to support their training and goals, and continues this process consistently for years.”
— Greg Everett

brb dbb en de wereld verlaten en ergens op een berg in rusland gaan trainen

Heb ik, heeft wel wat opgeschoond. Probleem is wel dat mijn pc er dan drie kwartier over doet om op te starten als Malwarebytes mee opstart :o

Uninstall na opschoning.

Als het echt te lang duurt heb je iets in je registery. Roguekiller downloaden.

*en hier volgen enkele pagina's aan limburgse herrie en de reacties daarop*

laptop crasht na windows update

restore naar eerder punt

problem solved

krijg weer die update door mn strot geforceerd

laptop crasht weer

thanks obama

laptop crasht na windows update

restore naar eerder punt

problem solved

krijg weer die update door mn strot geforceerd

laptop crasht weer

thanks obama

herstel naar eerder punt.

zet updates op alleen handmatig.

zoek uit wat he probleem is.

profit?

herstel naar eerder punt.

zet updates op alleen handmatig.

zoek uit wat he probleem is.

profit?

niet genoeg disc space om te herstellen naar eerder punt

kan je bestanden van je HD afmieteren zonder je OS op te kunnen starten?

Terug
Naar boven