MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

verkouden & trenhoest :(

Hoevaak ik jou wel niet aardige karma heb gestuurd en jij blijft maar b**chen dus nu ben ik forever boos op je

OO mijn welgemeende excuses lieverd !!, ik lees me karma nagenoeg nooit, nu snap ik u'm :)
ik ga u'm zo snel mogelijk lezen..

Groetjes, Reetje...

en als je het fout hebt? wat dan?

heb je daar gvd al over nagedacht?

2 autobedrijven zijn zeker, 3e optie is een uitzendbureau, tenminste dat denk ik...

Pleurkut.

Zusje van m'n vriendin is 7 jaar en 42 kg, dus flink overgewicht. Haar diëtist zegt dat calorieën achterhaald zijn, dat je daar niet op moet letten. "Chips mag ze eten, maar dan wel met guacamole." :mad:

Zusje van m'n vriendin is 7 jaar en 42 kg, dus flink overgewicht. Haar diëtist zegt dat calorieën achterhaald zijn, dat je daar niet op moet letten. "Chips mag ze eten, maar dan wel met guacamole." :mad:

het zou kindermishandeling moeten zijn om je kind door zon r*tard te laten 'helpen'

dit is misschien wel het domste wat ik het laatste jaar gehoord heb

amd 6x3,2ghz constantly overheating checking in

AMD stock koelers zijn rot, gemaakt voor in principe max +-75w, niet erboven. Jouw, ik veronderstel, fx-6300 pakt bij full load meer. CPU-koeler van 20 euro is al genoeg als je niet ocd.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

AMD what the hell is dat nou weer ???

---------- Toegevoegd om 17:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:33 ----------

Verouderde architectuur...

Vorige week een 8320 geocd naar 4.6ghz op 1.45 volt, net onder de 9590 die 100 euro meer kost :D

In single-threaded veroudert, in games nog steeds ok.

AMD stock koelers zijn rot, gemaakt voor in principe max +-75w, niet erboven. Jouw, ik veronderstel, fx-6300 pakt bij full load meer. CPU-koeler van 20 euro is al genoeg als je niet ocd.

---------- Toegevoegd om 22:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:14 ----------

Vorige week een 8320 geocd naar 4.6ghz op 1.45 volt, net onder de 9590 die 100 euro meer kost :D

In single-threaded veroudert, in games nog steeds ok.

:cool: Dat is zeker netjes, voor games is AMD prima.. helaas zit er totaal niks nieuws in het vat van AMD,
dat is voor Intel gebruikers ook geen goed nieuws :(

zo wordt een monopoly positie erg makkelijk gecreëerd..

:cool: Dat is zeker netjes, voor games is AMD prima.. helaas zit er totaal niks nieuws in het vat van AMD,
dat is voor Intel gebruikers ook geen goed nieuws :(

zo wordt een monopoly positie erg makkelijk gecreëerd..

Gezien de consoles is een 8-core vrij future-proof.

En een quasi-monopolypositie op high-end cpus is er al paar jaar. Een i5 2500k op 4.5ghz molt nog elke stock haswell i5 in game(video-editing en de rest ben ik niet zo bekend in qua benches).

Als intel doordrukt heeft amd net probleem.

On a sidenote: 960gtx is eindelijk uit en zuigt aarskloten. Goed voor amd, hebben het nodig.

En een quasi-monopolypositie op high-end cpus is er al paar jaar. Een i5 2500k op 4.5ghz molt nog elke stock haswell i5 in game(de rest ben ik niet zo bekend in).

+1

intel doet geen ene ruk meer. En ook die laptop cpu's met die "ultra low voltage". Die dingen zijn bijna standaard tegenwoordig. Maar wel ten koste van prestaties, veel van dit laptops presteren nu minder goed dan 1-2 jaar geleden. Vooral Haswell is ronduit kut. Raar dat intel gewoon steken laat liggen.

qua prestaties is mijn 7 jaar oude Q9550 @4ghz net zo goed als stock i5's nu.

+1

intel doet geen ene ruk meer. En ook die laptop cpu's met die "ultra low voltage". Die dingen zijn bijna standaard tegenwoordig. Maar wel ten koste van prestaties, veel van dit laptops presteren nu minder goed dan 1-2 jaar geleden. Vooral Haswell is ronduit kut. Raar dat intel gewoon steken laat liggen.

qua prestaties is mijn 7 jaar oude Q9550 @4ghz net zo goed als stock i5's nu.

bay-trail :D

iedereen die dit op iets aanschaft wat geen pad of chromebook is, is een idioot.

Of je Q9550 even goed is als moderne i5 betwijfel ik. Laatste "echte" revolutie was sandy bridge.

En een quasi-monopolypositie op high-end cpus is er al paar jaar. Een i5 2500k op 4.5ghz molt nog elke stock haswell i5 in game(video-editing en de rest ben ik niet zo bekend in qua benches).

On a sidenote: 960gtx is eindelijk uit en zuigt aarskloten. Goed voor amd, hebben het nodig.

Daar heb je gewoon gelijk in :)
mijn focus ligt ook echt alleen bij Intel NvidiA (darkside) in ver band met WCG en GPUgrid..

Dat is zeker een tegenvaller (GTX960) had al gehoord dat het ook een flinke tegenvaller was met Grid (points per power watt consumption) ,

prijs vind ik ook vrij hoog van de 960, is geloof ik aan de prijs van de GTX970..:o

vandaag niet gekotst onder het squatten ben nu beetje in de war

ben ik nu nog wel van de harde kern

Daar heb je gewoon gelijk in :)
mijn focus ligt ook echt alleen bij Intel NvidiA (darkside) in ver band met WCG en GPUgrid..

Dat is zeker een tegenvaller (GTX960) had al gehoord dat het ook een flinke tegenvaller was met Grid (points per power watt consumption) ,

prijs vind ik ook vrij hoog van de 960, is geloof ik aan de prijs van de GTX970..:o

De prijs is het net, de rest maakt voor mijn doelen weinig uit, in shops aan 270 euro terwijl de 285 aan 210 euro staat maar beter presteert in games.

2gb en 128 bus in 2015 gaat echt nergens over. Ik wacht tot witcher 3 uitkomt en koop me dan een 2de hands 7950 boost voor 80-100 euro, en een 8520.

Terug
Naar boven