MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Erachter gekomen dat een van mijn beste maten terminaal is en binnen 4 weken zal komen te overlijden aan botkanker... het was al geconstateerd maar 1 dag geleden zijn er uitzaaiingen gevonden en word de behandeling gestaakt...

net 3 weken goed gesport en inmiddels al 3 dagen niet meer geweest... feeling like shit

Erachter gekomen dat een van mijn beste maten terminaal is en binnen 4 weken zal komen te overlijden aan botkanker... het was al geconstateerd maar 1 dag geleden zijn er uitzaaiingen gevonden en word de behandeling gestaakt...

net 3 weken goed gesport en inmiddels al 3 dagen niet meer geweest... feeling like shit

sterkte er mee!

Shit ouwe. Sterkte.

Sterkte man

...sterkte man!

damn, zo jong ook

sterkte

:( Sterkte.

Veel sterkte!

heel veel sterkte. :(

Heftige shit, sterkte.

leven is niet eerlijk, sterkte :(

Waar is het B&F topic gebleven de stickey ?!

ik zoek me eigen wezenloos....

Enorm veel Strekte man!!! ik weet hoe je je voelt, en dat is niet lekker...

ik zet me computers nog een tandje hoger !!!

Goed werk verricht bij een klant op locatie op freelance basis, klant ook zeer content over m'n werk, zo content zelfs dat ie me in dienst wil. Wordt me vervolgens een jaarcontract aangeboden met een uurloon wat meer dan 3x zo laag ligt als mijn huidige uurtarief. Didn't see that comin'.

Compressiekous gescheurd na 2e x gebruik.
Kwaliteit not even once

Goed werk verricht bij een klant op locatie op freelance basis, klant ook zeer content over m'n werk, zo content zelfs dat ie me in dienst wil. Wordt me vervolgens een jaarcontract aangeboden met een uurloon wat meer dan 3x zo laag ligt als mijn huidige uurtarief. Didn't see that comin'.

IT klanten komen altijd met leuke dingen

IT klanten komen altijd met leuke dingen
Jep. Wat ie bood was toch echt 'conform voor een beginnend programmeur'. Brb MSc en bijna 4 jaar relevante ervaring en nog steeds 'beginnend programmeur' genoemd worden.

FIOgmRw.gif

Terug
Naar boven