Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

stop gewoon met beginnen dan

problem solved
Ik vond het echt opmerkelijk dat ie dat zei, gezien ie me notabene inhuurt om de hele codebase van het bedrijf te refactoren zodat het van hoge kwaliteit wordt en niet door de mand valt bij een eventuele audit. Waarom zou je dat een 'beginnend programmeur' laten doen.

Allah (swt) weet het vast.

Ik vond het echt opmerkelijk dat ie dat zei, gezien ie me notabene inhuurt om de hele codebase van het bedrijf te refactoren zodat het van hoge kwaliteit wordt en niet door de mand valt bij een eventuele audit. Waarom zou je dat een 'beginnend programmeur' laten doen. Allah (swt) weet het vast.

Huh dat is toch gewoon ctrl a refactor -> high quality

Zo gepiept jonguh

allah heeft gecut en is geen super heavyweight meer

het is nu Allah (-140) knows best

Kun je 60 gram brinta ook in een shake doen en het opdrinken. Help me wizzards. Nieuw voedingsschema waar het woord brinta opstaat.

Kun je 60 gram brinta ook in een shake doen en het opdrinken. Help me wizzards. Nieuw voedingsschema waar het woord brinta opstaat.
Ja. Ik heb twee jaar lang 100 gram brinta als ontbijt gehad. Deed het in een shakebeker, water tot de rand, schudden, drinken tot ie vastliep, beetje water erbij, schudden, leegdrinken.

Nosje gebanned?
Free nosje! :huilen:

En ik vraag altijd Allah (sws) om me te guiden in mijn semi-willekeurige toetsaanslagen en muisklikken om zo tot het beste resultaat te komen.

Don't cry about life.

Be happy and just accept what you get.

Succes is only with Allah (swt).

If he wants it you will get it.

And if you ask something you should do it with sincerity...

10gr/100ml melk is het iig heel goed drinkbaar

heb het hier wel over poverty nep brinta natuurlijk

Pffff wat een kutdag

dat mensen me om de haverklap vragen hoe ze snel thuis een sixpack krijgen :(

Terug
Naar boven