MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

300 beltless dl

soon

ish

Ik heb het een tijdje wat rustiger aan gedaan vanwege extreme vermoeidheid en belangrijke dingen op school. Heb wel getraind maar op een wat lager pitje. Zit nu in het laatste jaar van m'n opleiding, op school gaat 't prima en met voeding ook.

Het laatste wat ik gedeadlift heb is een paar weken geleden 200kgx5, puur om te kijken of ik t nog in me had. Bench normale werksetjes met 100/110, squat 110/130. Ben van plan het weer te gaan opbouwen.

zonde

als je de carbs niet op precies het juiste moment eet dan laat je toch wat progressie liggen wat betreft maximaal de spieren laten schrikken

keelpijn en troubles@work...
kon er allemaal nog wel bij

zooo blij als het weekeinde is....

Ik heb het een tijdje wat rustiger aan gedaan vanwege extreme vermoeidheid en belangrijke dingen op school. Heb wel getraind maar op een wat lager pitje. Zit nu in het laatste jaar van m'n opleiding, op school gaat 't prima en met voeding ook.

Het laatste wat ik gedeadlift heb is een paar weken geleden 200kgx5, puur om te kijken of ik t nog in me had. Bench normale werksetjes met 100/110, squat 110/130. Ben van plan het weer te gaan opbouwen.

Dat over je vermoeidheid kan ik me nog herinneren idd, als ik me goed herinner had je Pfeifer toch?
Wel zonde dat je niet door kon knallen, je was toch echt een talentje qua kracht en fysiek.

Dat over je vermoeidheid kan ik me nog herinneren idd, als ik me goed herinner had je Pfeifer toch? Wel zonde dat je niet door kon knallen, je was toch echt een talentje qua kracht en fysiek.

Ja klopt. Ben er gelukkig niet kleiner op geworden :) wil aan de flexcup meedoen aan het eind van 't jaar.

keelpijn en troubles@work...
kon er allemaal nog wel bij

zooo blij als het weekeinde is....

Bijna :thumbs:

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:20 ----------

gvd STRUIKEL IK NET OVER ME vga KABEL NEEM ZOWAT 3 COMPUTERS MET ME MEE,
KABEL AAN GORT (GELUKKIG HEB IK ER WAT OP VOORRAAD:p)

eN CRAPSLOCK NATUURLIJK...
kut toets kut plaats...

toch zeker een hele lift kunnen doen voordat mn hamstring weer de hele training vernachelde

echt lekker

kut pijn tijdens het liften, hoop dat het niet doorzet

Ketting van fiets spontaan gebroken, terwijl ie prima was toen ik m neerzette.
3 kwartier lopen naar huis, tis dat t weekend is :mad:

Fietsen, not even once.

Terug
Naar boven