Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

schouder doet pijn, vandaag meer dan gisteren nog :(

wut to do?

Zou morgen niet gaan benchen, tenzij je je schouder nog meer naar de klote wilt helpen.

Bij mij begon het ooit ook met een beetje pijn, ik bleef doorgaan en nu zit ik met het gezeik dat ik af en toe weer last van me schouders heb.

Leeg je pm box eens meaantje.
Heb je een verkeerde beweging gemaakt?

Godverdegodver...

Schiet het in mijn rug terwijl ik mijn knee-wraps aan het omdoen ben.. what the F****

Seriously, ben ik ZO oud ?

Lange kutdienst. En net als ik denk dat het voorbij is, kotst er eentje z'n kamer onder :roflol:

jezus

al dagenlang aan het zoeken naar een coole, design-kapstok maar vind maar niets gaafs :(

al dagenlang aan het zoeken naar een coole, design-kapstok maar vind maar niets gaafs :(

Waarom zou je een design kapstok willen?
Veel te veel geld uitgeven voor alleen het woord 'design'...

Heb ook zo'n vriend, die gaf 400 euro per stuk gordijn van 2 meter uit, omdat het 'design' gordijnen zijn... Toegevoegde waarde is echt nul.

Waarom zou je een design kapstok willen?
Veel te veel geld uitgeven voor alleen het woord 'design'...

Heb ook zo'n vriend, die gaf 400 euro per stuk gordijn van 2 meter uit, omdat het 'design' gordijnen zijn... Toegevoegde waarde is echt nul.

Hoeft niet perse design kapstok te zijn maar het is wel net iets luxer en mooier dan een kapstok van de gamma.

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:25 ----------

zelf 1 maken heb ik inderdaad ook aan zitten denken, maar ivm het pas verhuizen nog geen tijd voor

vet ecto aan het worden maar wel dikker weinig zin om te trainen maak ik foto's in de badkamer lijk ik fucking gay kutleven

Terug
Naar boven