Ot92
Huge Freak
- Waardering
- 1.030
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Leberecht eruit, want hij heet geen Leberecht meer.
Kwam pas gister erachter dat hij Frej ofzo is, wat een kut naam trouwens.
Uiteraard laatste setje en laatste rep squat voel/hoor ik een andere vage knak in bovenkant been (zie spoiler). Kan nu amper me been optillen :/ wtf is deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Uiteraard laatste setje en laatste rep squat voel/hoor ik een andere vage knak in bovenkant been (zie spoiler). Kan nu amper me been optillen :/ wtf is deze
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Precies daar had ik een blessure vorig jaar, gelukkig een klein scheurtje maar herstel duurde zo'n 6 maanden. Mocht het een grote scheur zijn, dan ben je fucked.
Als het een scheur was geweest had het wel meer pijn gedaan denk?
Ik heb heel eigenwijs doorgetraindmoest me been in de leg curl tillen en ook de auto moest ik me been optillen
![]()

tren verlaagd van 800 naar 200, test omhoog geflikkerd. Trek die kutzooi niet meer![]()
Laat die paar procenten meer gains maar zitten dan. Is het mij niet waard. Overal wordt geluld dat je geen gyno krijgt van tren, maar loop nou met zwangere vrouwentepels rond te lopen (vorige kuur met tren ook al, test only niks aan de hand). Emotionele breakdowns als ik alleen ben. Alles is kut en alsof iemand in m'n koffie heeft gepist.
Laat die paar procenten meer gains maar zitten dan. Is het mij niet waard. Overal wordt geluld dat je geen gyno krijgt van tren, maar loop nou met zwangere vrouwentepels rond te lopen (vorige kuur met tren ook al, test only niks aan de hand). Emotionele breakdowns als ik alleen ben. Alles is kut en alsof iemand in m'n koffie heeft gepist.
Als we het dan toch over pis hebben, m'n pis is veel te bruin en stinkt harstikke chemisch. M'n schijt is net gemaakt van play doh en ruikt naar het industrieterrein van DSM.
Ik heb heel eigenwijs doorgetraindmoest me been in de leg curl tillen en ook de auto moest ik me been optillen
![]()
Als we het dan toch over pis hebben, m'n pis is veel te bruin en stinkt harstikke chemisch. M'n schijt is net gemaakt van play doh en ruikt naar het industrieterrein van DSM.

Lies kan echt fucked up zijn haha
---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ----------
Hey komt allemaal goed! Zie alsjeblieft de positieve dingen van het leven in! Je bent een knappe jongen! je doet het goed op school en je hebt een leuke vriendin! wat wil je nog meer! Toppertje! Je hebt een goude toekomst voor je met jou opleiding en veel werkgevers willen je dolgraag hebben. Je hoeft je dus echt geen zorgen te maken dat het wel goed komt met je !
Ben je boos! Pluk een roos! Zet hem op je hoed!
En dan is alles weer goed![]()
doe niks voor school man wat lul je nou rot eens gauw op dr philLies kan echt fucked up zijn haha ---------- Toegevoegd om 21:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:40 ---------- Hey komt allemaal goed! Zie alsjeblieft de positieve dingen van het leven in! Je bent een knappe jongen! je doet het goed op school en je hebt een leuke vriendin! wat wil je nog meer! Toppertje! Je hebt een goude toekomst voor je met jou opleiding en veel werkgevers willen je dolgraag hebben. Je hoeft je dus echt geen zorgen te maken dat het wel goed komt met je ! Ben je boos! Pluk een roos! Zet hem op je hoed! En dan is alles weer goed![]()