- Waardering
- 5.551
- Lengte
- 1m78
nou zeg waarom zo narrowminded laat mensen gewoon geloven wat ze willen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
echt heel vreemd opeensLief kutmarokkaantje is weg uit de leefgroep
Wel een schattige 12-jarige met de woordenschat van een crackhoer voor in de plaats gekregen![]()
wat een mensen kom je toch tegen mat!
Na bijna 6 maanden gedumpt via SMS omdat ze in de knoop ligt met zichzelf en haar werk en school...![]()
Bedankt.. vanavond ontmoeten we op een neutrale locatie en geef ik de spullen van haar die nog bij mij lagen terug.. Hopelijk dan ook een face-to-face uitleg
Na bijna 6 maanden gedumpt via SMS omdat ze in de knoop ligt met zichzelf en haar werk en school...![]()
gewoon even afreageren op de vriendinBedankt.. vanavond ontmoeten we op een neutrale locatie en geef ik de spullen van haar die nog bij mij lagen terug.. Hopelijk dan ook een face-to-face uitleg

ik ben 3 maand geleden ook gedumpt door meid waar ik tijdje mee aan het daten was. ze was paar keer blijven slapen en had toen ooit een trainingsbroek en shirt van me aangedaan en meegenomen, heb het nog steeds niet terug![]()

ik ben 3 maand geleden ook gedumpt door meid waar ik tijdje mee aan het daten was. ze was paar keer blijven slapen en had toen ooit een trainingsbroek en shirt van me aangedaan en meegenomen, heb het nog steeds niet terug![]()
misschien. ze heeft nu een relatie met iemand anders, maar volgens mij zegt dat niet zoveel.
Oh really... Waarschijnlijk houdt ze die net zo aan het lijntje en doet ze ondertussen Arie. De sl*t.