- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Jawel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vandaag eerste keer lenzen. Wilt mijn linker lens er niet meer uit. Alle tips geprobeerd niks hielp. Einde van het verhaal huisartsenpost geweest, daar hebben ze hem na verdoving met een hoop kunst en vliegwerk er uot gekregen. Conclusie van dit verhaal, dit type lens matcht niet met mijn oog!
Ja zit nu op het werk met een bloeddoorlopen zwaar geirriteerd oog! Voorlopig houd ik het toch bij een brilletjef**k, wat een rotte ervaring moet dat geweest zijn.

Een van de kippen wilt de ren niet meer in kutzooi. Zitten er allemaal in behalve een. Ik ben paar uur weg zo dus ben benieuwd waar dat klote beest loopt vanmiddag.
Deurtje staat wagenwijd open maar hij loopt er gewoon 10 x keihard langs. Yes mad
Door een geniale ingeving heb ik haar uiteindelijk in het hok gekregen.
Zonet met een antischimmel-product uit de Aldi de schimmels aangepakt die om de één of andere reden een hele kamer hadden veroverd. Spul pakte zo op mijn adem dat ik al hoestend mijn ontbijt heb "verwijderd". ---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------
> te laat opgestaan
> moeten ontbijten op fiets (shake)
> 2x bijna aangereden en ontbijt over mn broek gegooid
> geen tijd om naar huis te gaan dus flinke whey vlek
Jammer dit