AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

He gatver..gecondoleerd heel veel sterkte

de uitspraken.

''hou je bek b*ch.''

''je bent gewoon kk irritant.''

maar vooral dat ze uit de mond van mijn zusje kwamen richting mijn moeder.

Heb je haar geen klap gegeven?

Altijd awkward als mensen hen eigen ouders uitschelden, hoefde ik niet te proberen hoor :roflol:

Altijd awkward als mensen hen eigen ouders uitschelden, hoefde ik niet te proberen hoor :roflol:

ik begrijp het ook niet ??? Dan is er toch wel iets mis met dat zusje en de ouders dat dit zomaar kan gebeuren

als ze een broertje was geweest..

nu is het alleen maar meer gezeik als ik er uberhoupt al boos om word.
me moeder laat/liet te veel toe en verwent de fk out of her, en nu gebruikt me zusje( volgens de letterlijk betekenis van het woord) terreur.

M'n ouders snappen nog steeds niet hoe cutten werkt. Dat moet je niet eten word je dik van. Als je weinig afvalt zet je vet om in spier.. Srs dat ik die in het echt nog mag horen

M'n ouders snappen nog steeds niet hoe cutten werkt. Dat moet je niet eten word je dik van. Als je weinig afvalt zet je vet om in spier.. Srs dat ik die in het echt nog mag horen

die hoorde ik laatst dus ook weer, ik reageer dan gewoon met '' als je minder tankt rijdt je auto dan ook verder?''

als ze een broertje was geweest..

nu is het alleen maar meer gezeik als ik er uberhoupt al boos om word.
me moeder laat/liet te veel toe en verwent de fk out of her, en nu gebruikt me zusje( volgens de letterlijk betekenis van het woord) terreur.

Als dat mijn zusje was geweest had ze 1 goeie klap te pakken, who the f**k denkt ze dat ze is.

Bij ons thuis was je allang op straat gezet bij zo'n actie trouwens

Gecondoleerd man, sterkte.

---------- Toegevoegd om 18:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:46 ----------

Bah stuur haar maar eens langs. Zal haar wel wat beschaving bijbrengen.

hahahah zou het! komt vast omdat we niet geknuffeld hebben :D

---------- Toegevoegd om 17:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:53 ----------

Sterkte!

He gatver..gecondoleerd heel veel sterkte

Dank u allen.

Hij was echt een meestertroll IRL.

Was eigenaar van de Spar en trollde zijn werknemers en klanten:

Loopt een oudere klant door de winkel, hij legt stiekem een pakje condooms in haar winkelkarretje en gaat weer naar de kassa. Vrouw komt bij de kassa en ziet tijdens het afrekenen die condooms "Ja, maar die heb ik niet meer nodig!".

Hangt de fiets van werknemers aan een lantaarnpaal.

Wij samen vissen, lagen twee dode snoeken in de sloot. Snoeken eruit gevist en in de kliko gestopt langs de enige voetgangersdoorgang. Buurman loopt erheen, gaat over zijn nek. Gemeente komt eraan, haalt het al kokhalzend weg.

Naar een oud stel lopen en zeggen dat ik zit te scheten :o

Mijn neef het verkeerde vakantiehuisje in laten rennen.

Zitten op vakantie in een bubbelbad en naast het bad zit zo'n gaatje waar normaal een omheining inzit of zo. Hij praat tegen dat gaatje om te zorgen dat er bubbels komen. Even later komt er een stel van middelbare leeftijd aan, hij zegt: "Als je in dat gaatje zingt dan komen de bubbels.". Wij gaan weg en die vrouw begint erin te zingen.

/\ In karma maat, heb je even een klein stukje gestuurd !!
Sterkte !!!

meh nog ziek..
maar dat gaat weer over, excuus zie de posten nu pas boven me :(

Laatst bewerkt:
hahahah zou het! komt vast omdat we niet geknuffeld hebben :D

jfhjqx.png

darm t*fus, wanneer word dat nou eens beter

beterschap

Dank u allen.

Hij was echt een meestertroll IRL.

Was eigenaar van de Spar en trollde zijn werknemers en klanten:

Loopt een oudere klant door de winkel, hij legt stiekem een pakje condooms in haar winkelkarretje en gaat weer naar de kassa. Vrouw komt bij de kassa en ziet tijdens het afrekenen die condooms "Ja, maar die heb ik niet meer nodig!".

Hangt de fiets van werknemers aan een lantaarnpaal.

Wij samen vissen, lagen twee dode snoeken in de sloot. Snoeken eruit gevist en in de kliko gestopt langs de enige voetgangersdoorgang. Buurman loopt erheen, gaat over zijn nek. Gemeente komt eraan, haalt het al kokhalzend weg.

Naar een oud stel lopen en zeggen dat ik zit te scheten :o

Mijn neef het verkeerde vakantiehuisje in laten rennen.

Zitten op vakantie in een bubbelbad en naast het bad zit zo'n gaatje waar normaal een omheining inzit of zo. Hij praat tegen dat gaatje om te zorgen dat er bubbels komen. Even later komt er een stel van middelbare leeftijd aan, hij zegt: "Als je in dat gaatje zingt dan komen de bubbels.". Wij gaan weg en die vrouw begint erin te zingen.

sterkte er mee

maar de mooie herinneringen blijven

Als dat mijn zusje was geweest had ze 1 goeie klap te pakken, who the f**k denkt ze dat ze is.

Bij ons thuis was je allang op straat gezet bij zo'n actie trouwens

Ja komt ook door geen vader+extreme puber+niet ideale vriendengroep.
Heb der wel eens naar buiten gegooid maar heeft alleen maar maakt het alleen maar erger omdat me moeder der altijd geeft wat ze wil anders is het schreeuwen schelden smijten. ( terreur)

Als ik der een beuk geef heb ik het gedaan, en het blijft ook me zusje.

Ja komt ook door geen vader+extreme puber+niet ideale vriendengroep.
Heb der wel eens naar buiten gegooid maar heeft alleen maar maakt het alleen maar erger omdat me moeder der altijd geeft wat ze wil anders is het schreeuwen schelden smijten. ( terreur)

Als ik der een beuk geef heb ik het gedaan, en het blijft ook me zusje.

Ze moet gewoon een keer flink genomen worden

hoi

Laatst bewerkt:
Is dat nou srs je echte nummer? :roflol:

paas haar nummer in karma

Terug
Naar boven