- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
naar een feestje voor 3 uurtjes vanavond, kost wel ff 42€...
o well

inb4 shinsplintsTrainen is niet leuk met alle pijntjes
Voorlopig maar even focussen op hardlopen, vandaag voor het eerst begonnen:
3km zonder pauze![]()
huisfeest
OV is duur, en kan niet met lege handen aan komen.
heb al af moeten zeggen voor een feest met zelfde mensen voor volgende week dus kan echt niet niet komen nu.

huisfeest
OV is duur, en kan niet met lege handen aan komen.
heb al af moeten zeggen voor een feest met zelfde mensen voor volgende week dus kan echt niet niet komen nu.
naar een feestje voor 3 uurtjes vanavond, kost wel ff 42€...
o well
of allahoe akbar jezelf opblazen, dan hoef je geen treinkaartje te kopen
?Ging 5kg hard gaan vandaag, shinsplits na 2km, moest me in de de graskant gooien na 4km van de pijn. Een uur later toch maar eens door gegaan met 5x5.
Jezelf dus als luchtballon gebruiken en naar de meet zweven?
Ging 5kg hard gaan vandaag, shinsplits na 2km, moest me in de de graskant gooien na 4km van de pijn. Een uur later toch maar eens door gegaan met 5x5.
Totaal geen last
Zat eigenlijk ook meer in maar moest vroegtijdig stoppen omdat mijn broek weer eens afzakte![]()
waarom hardlopen? Dat is op jou bw echt intens kut en onnodig blessure gevoelig
i see wut u did there
---------- Toegevoegd om 23:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------
Het was volledig pijnvrij.
maar waarom het risico lopen? Hardlopen is echt erg blessure gevoelig en zeker op jou bw. Ga lekker fietsen of roeien oid
hoody kan geen fiets of roeiapparaat betalen want hij heeft al zn geld uitgeven aan de tien duizend kilo vitargo die op zn kamer staat