AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Weet niet, kom in een soort van trans tijdens hardlopen, echt heerlijk srs.

Heb ik niet met fietsen.

---------- Toegevoegd om 23:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:14 ----------

Dat gebruikte ik als PWO, nu is het idd zinloos.

gewoon racefiets kopen en gaan.

vorige week ook 60 km gefietst over het eiland hier. ben aan het sparen voor nieuwe fiets want huidige mtb is niet alles.

heb zelf thuis twee oude Raleighs staan (eentje als onderdelen doner eigenlijk :o). Ben van plan deze zomer ook weer wat te gaan fietsen

Onderdelen doner. Is een doner niet per definitie iets wat bestaat uit onderdelen? Enneh, hoe werkt dat dan? Gebruik je ook knoflooksaus op je ketting in plaats van wd40?

Wel handig voor die gevreesde hongerklop man. Je vreet gewoon je stuur op.

niet zeker wetend of ik nou gister een pr heb getrokken of niet want de schijven waren misschien lichter dan dat erop stond

ja

Peesje onder aan mn hand overbelast en nu een spalk (had alleen last tijdens chin ups, tireflips in trainin) maar kan toch 6 weken duren als dit het is

En gisteren avond met uit de auto stappen telefoon eruit laten vallen en vervolgens erop gaan staan.. Weer een scherm kapot en deze zat er nog geen 2 maanden op

eerste keer uit mn bed sinds gisteremiddag, keel/oor ontsteking maar het is weekend en dus geen dokter.

Wel goede manier om cut in te zetten.

Ouders terug van vakantie met een shitload aan chocola.

Ik kan godver niet stoppen met eten :|

---------- Toegevoegd om 18:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:59 ----------

Ouders terug van vakantie met een shitload aan chocola.

Ik kan godver niet stoppen met eten :|

Peesje onder aan mn hand overbelast en nu een spalk (had alleen last tijdens chin ups, tireflips in trainin) maar kan toch 6 weken duren als dit het is

En gisteren avond met uit de auto stappen telefoon eruit laten vallen en vervolgens erop gaan staan.. Weer een scherm kapot en deze zat er nog geen 2 maanden op
Trainingsbroek + uit de auto stappen is gewoon een kwestie van tijd voordat ie eruit valt :roflol:

Terug
Naar boven