Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

fV5Uus4.jpg

ben al een paar weken aan het kloten met mn schouder

geen idee wel medicijnen iig

Als je er vroeg genoeg bij bent kan het idd snel over zijn.

rip, is nu al paar weken

Naar mijn weten kan je in de praktijk een slijmbeurs ontsteking alleen betrouwbaar vaststellen met echo. Bursitis is meer zo'n standaard antwoord voor pijn in de schouder zonder er echt op in te gaan.

Hoe heeft ze die slijmbeursontsteking vastgesteld dan? Dokters weten normaliter jack shit van de schouder.

dit, bij mij werd een ook een slijmbeursontsteking vastgesteld omdat ze het niet niet konden vinden, dan moest het maar een slijmbeursontsteking zijn.

klote man, hopen dat het snel hersteld.
in tussentijd flink op je squat focussen?

dit, bij mij werd een ook een slijmbeursontsteking vastgesteld omdat ze het niet niet konden vinden, dan moest het maar een slijmbeursontsteking zijn.

squatten doet pijn :(

dit is sowieso een slijmbeursontsteking + behandeling voor slijmbeursontsteking resulteerde in helemaal niets crew

dat feel :(

dit is sowieso een slijmbeursontsteking + behandeling voor slijmbeursontsteking resulteerde in helemaal niets crew

dat feel :(

bij mij was het zo erg dat alle banden en brut om mijn schouder gewoon zwaar verrekt waren en ik dagen mijn arm niet kon bewegen en ook geen gevoel in onderarm had. naar de huisartsen post gegaan. "oh je loopt er al 2 dagen mee rond, dan is het geen spoed meer en kunnen we je ook niet helpen sorry".
s'nachts teruggegaan en gezegd dat als ze niets deden ik wel op de behandeltafel zou gaan slapen tot het beter was, toen werd er pas na gekeken. kut zorg hier in nederland. hierna een jaar lang bijna niets durven doen met mijn arm omdat ik bang was dat ik het weer zou krijgen. nu gelukkig bijna geen last meer van.

ja soms heb ik t gevoel dat je echt met een bomgordel ergens naar binnen moet stappen voordat ze je ook echt gaan proberen te helpen ipv automatisch aan te nemen dat er niks aan de hand zal zijn

ja soms heb ik t gevoel dat je echt met een bomgordel ergens naar binnen moet stappen voordat ze je ook echt gaan proberen te helpen ipv automatisch aan te nemen dat er niks aan de hand zal zijn

eigen huisarts is gelukkig wel normaal, maar als ik naar een andere ga overdrijf ik elk pijntje van te voren meteen zodat ik wel in 1 keer geholpen wordt in plaats van naar huis gestuurd wordt.

eigen huisarts is gelukkig wel normaal, maar als ik naar een andere ga overdrijf ik elk pijntje van te voren meteen zodat ik wel in 1 keer geholpen wordt in plaats van naar huis gestuurd wordt.

van te voren wat bullshit home remedies opzoeken die er zogenaamd voor zouden moeten werken en zeggen dat je die ook al geprobeerd hebt om die ook meteen over te slaan

Zo moe maar moet zo trainen.. Heb echt zin om 3g cafeïne achteroverr te slaan.

Open tbc gevonden op me school
brrr

Koppakking van auto kapot gvd!

Terug
Naar boven