- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
ben al een paar weken aan het kloten met mn schouder
geen idee wel medicijnen iig
Als je er vroeg genoeg bij bent kan het idd snel over zijn.
rip, is nu al paar weken
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je er vroeg genoeg bij bent kan het idd snel over zijn.
net naar dokter geweest, ze zegt dat ik een slijmbeurs ontsteking heb. RIP, nu medicijnen en mag alleen licht trainen
Hoe heeft ze die slijmbeursontsteking vastgesteld dan? Dokters weten normaliter jack shit van de schouder.
Hoe heeft ze die slijmbeursontsteking vastgesteld dan? Dokters weten normaliter jack shit van de schouder.
dit, bij mij werd een ook een slijmbeursontsteking vastgesteld omdat ze het niet niet konden vinden, dan moest het maar een slijmbeursontsteking zijn.
klote man, hopen dat het snel hersteld.
in tussentijd flink op je squat focussen?

dit, bij mij werd een ook een slijmbeursontsteking vastgesteld omdat ze het niet niet konden vinden, dan moest het maar een slijmbeursontsteking zijn.
klote man, hopen dat het snel hersteld.
in tussentijd flink op je squat focussen?

dit is sowieso een slijmbeursontsteking + behandeling voor slijmbeursontsteking resulteerde in helemaal niets crew
dat feel![]()
ja soms heb ik t gevoel dat je echt met een bomgordel ergens naar binnen moet stappen voordat ze je ook echt gaan proberen te helpen ipv automatisch aan te nemen dat er niks aan de hand zal zijn
eigen huisarts is gelukkig wel normaal, maar als ik naar een andere ga overdrijf ik elk pijntje van te voren meteen zodat ik wel in 1 keer geholpen wordt in plaats van naar huis gestuurd wordt.
Zo moe maar moet zo trainen.. Heb echt zin om 3g cafeïne achteroverr te slaan.
weet niet wat er mis is met mn laptop maar op de behuizing staat een spanning ofzo want ik krijg de hele tijd schokken kan niet want rip
Zo moe maar moet zo trainen.. Heb echt zin om 3g cafeïne achteroverr te slaan.