XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

kriebel aan je anus (no homo)

echt t*ring irritant is dat

kramp in je penis das pas kut

dat stuk dat tussen je balzak weggaat zeg maar

nohomo

meh vrienden willen gaan back packen deze zomer. Backpacken als powerlifter, not even once. Als je 60kg weegt prima idd. Weet niet goed wat ik moet doen mehh

want jij weegt zoveel :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

meh vrienden willen gaan back packen deze zomer. Backpacken als powerlifter, not even once. Als je 60kg weegt prima idd. Weet niet goed wat ik moet doen mehh

Ik snap het probleem niet, dan neem jij toch gewoon een tas in je nek van 100+kg en squat je om de 10 meter.

ach netof 80 kilo zo hoog is, zijn denk meer dan zat mensen die backpacken met dat gewicht of zelfs hoger

toch 20kg meer. En ben qua lengte al de kleinste :o

en wat ik dan nu heb raak ik dan nog geheid kwijt ook :o

Ik snap het probleem niet, dan neem jij toch gewoon een tas in je nek van 100+kg en squat je om de 10 meter.

al mn gains kwijt

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

ach netof 80 kilo zo hoog is, zijn denk meer dan zat mensen die backpacken met dat gewicht of zelfs hoger

meer dat ik wss 10kg aan gains verlies

chocomel infuus tijdens de loop periodes

gains gegarandeerd

toch 20kg meer. En ben qua lengte al de kleinste :o en wat ik dan nu heb raak ik dan nog geheid kwijt ook :o al mn gains kwijt ---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ---------- meer dat ik wss 10kg aan gains verlies

ik ga met 2 vrienden roadtrippen door Europa, rest van de groep gaat op zuipvakantie naar lloret, das veel meer rip

Terug
Naar boven