XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

als ik 21 ben

Dat ik vanavond een k*t toets heb op de pabo en die moet ik halen omdat deze regering dat bedacht heeft!

Bedenk me nu pas dat je in de vakantie een wiskunde toets moest maken om te kijken of je de opleiding mag doen. Ben daar niet heen gegaan dus moet hem begin van het schooljaar maken. BEN ALLES VERGETEN :eek:

Net terug van werken, had me kleren uitgedaan en had een booner, wou net onder de douche gaan staan belt gvd postbode aan FUUUUUUARKKKKKKKKK.

Ligt nu bij de buren als het goed is.

booner toen je je kleren uitdeed?

hoe ging je rijles?

Net terug van werken, had me kleren uitgedaan en had een booner, wou net onder de douche gaan staan belt gvd postbode aan FUUUUUUARKKKKKKKKK.

Ligt nu bij de buren als het goed is.

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Had ik ook vandaag, tabata gedaan in kamer.
Wou gaan douchen, helemaal undressed and shit belt die aan.
Kan natuurlijk niet laten gaan, halfnaakt naar beneden rennen mwuahah

LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL

Had ik ook vandaag, tabata gedaan in kamer.
Wou gaan douchen, helemaal undressed and shit belt die aan.
Kan natuurlijk niet laten gaan, halfnaakt naar beneden rennen mwuahah

Ja **** it, had echt dikke booner die kon ik gewoon niet bedekken. Deed echt net deur open van de douche zzz.......

Ben eerlijk gezegd nog niet beneden geweest, zal eens kijken wat ihj in brievenbus heeft gestopt

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 17:50 ----------

Yep pakketje bij de buren, geen zin om te gaan fuk it.

Ja **** it, had echt dikke booner die kon ik gewoon niet bedekken. Deed echt net deur open van de douche zzz.......

Ben eerlijk gezegd nog niet beneden geweest, zal eens kijken wat ihj in brievenbus heeft gestopt

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 17:50 ----------

Yep pakketje bij de buren, geen zin om te gaan fuk it.

Welke gear heb je gehaald dan? toch niet te sterk he???

booner toen je je kleren uitdeed?

hoe ging je rijles?

Ging wel chill, paar foutjes met schakelen... Moet ff leren om meteen in z'n 2 te zetten in een scherpe bocht.

Ik moet persé 30-35 rijden in een 30km zone terwijl je ook makkelijk 50-60kan... Zitten er 10000 mensen achter je hjaha lekker lachen maar ik hou me wel aan de snelheid bishess.

Snelweg ging ook wel chill, zat op een gegeven moment aan de 140 en had afslag gemist heheheheh

---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:17 ----------

geen merknaam bish, reported.

Vandaag een hond kapot gereden en mn bumper :(

Terug
Naar boven