Rijstwafel
Huge Freak
- Waardering
- 1.477
Wat voor hond was het
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een zwarte ongeveer net zo groot als een golden retriever, beste klap maar dat beest dook 1M voor mn auto op.
Nee was een 120 stuk, was aan het inhalen en dacht **** it, ik blijf lekker links rijden.
Instructeur had er geen problemen mee schijnbaar.

Een zwarte ongeveer net zo groot als een golden retriever, beste klap maar dat beest dook 1M voor mn auto op.
Een hond van dat kaliber overleeft een frontale botsing met een 1k auto niet die 80-90 rijdt hoor
Schade geen idee maar het is lease, probeer wel onder mn eigen risico uit te komen thoughAh dat had ik gemist. Vaak kun je wel wat regelen, beetje liegen kom je ver meeEen hond van dat kaliber overleeft een frontale botsing met een 1k auto niet die 80-90 rijdt hoorSchade geen idee maar het is lease, probeer wel onder mn eigen risico uit te komen though

Ah dat had ik gemist. Vaak kun je wel wat regelen, beetje liegen kom je ver mee![]()
Waarschijnlijk gewoon aangifte doen dat het buiten mijn schuld is.
wtf, zat echt te denken.. wou condooms typen maar die kosten ook onderhand 50cent-1euro per stuk.
Die glow in the light condoms zijn wel weer het geld waard maar wtf idd... alles is gewoon duur.
---------- Post toegevoegd Tue 23 Aug 2011 om 18:45 ----------
Omdat ze niet zeiden zondag

Dwarvenwarrior! Aardig bulk!

Ja als die hond gewoon los liep.. Maar vaak ben je als automobilist gewoon de lul, wie er ook fout zit.