Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Me overhemden passen me bijna niet meer
Ik heb ze pas 2 maanden terug gekocht :(

Ik ben echt toe aan vakantie.. :(

Wil heel graag een keertje naar Cuba :o

ja die serveerster zei nog honey are you sure? :roflol:

wie besteld in murica dan ook 2 hoofdgerechten XD

het land waar een kleine cola 750 ML is.

en een grote cola is daar 2L ofzo, werd laatst ook verboden om emmers met drinken te serveren ofzo, gaat echt nergens over. Dat is denk ik ook de reden waarom ik er heel graag nog eens naar toe wil

ja die serveerster zei nog honey are you sure? :roflol:

tumblr_lwhl8rOarr1r2vufko1_500.gif

Mijn hondje is vandaag onderzocht in de kliniek, straks ophalen en hopen op goed nieuws :(

en een grote cola is daar 2L ofzo, werd laatst ook verboden om emmers met drinken te serveren ofzo, gaat echt nergens over. Dat is denk ik ook de reden waarom ik er heel graag nog eens naar toe wil

ja je had daar bij tankstations de '' big gulps'' en dat was ik geloof 1 gallon( bijna 4 liter) en die mogen ze niet meer verkopen nu.

maar gaat daar indd nergens over, hier heb je bij de burger king drinken tot 750ml en no refils, daar tot 1.5 liter en gratis refills, en de whoopers gingen tot quadrouple toen ik daar was.

u wot?

ja je had daar bij tankstations de '' big gulps'' en dat was ik geloof 1 gallon( bijna 4 liter) en die mogen ze niet meer verkopen nu. maar gaat daar indd nergens over, hier heb je bij de burger king drinken tot 750ml en no refils, daar tot 1.5 liter en gratis refills, en de whoopers gingen tot quadrouple toen ik daar was. u wot?

in n out burger double double

dscn0739.jpg

hnnnnnnnnnnnngggggggggg

nu weet ik waarom ik geen 100kg weeg. de porties hier in nederland zijn gewoon te klein en eten is te duur.
moet echt naar Amerika en gewoon candito stijl 6-7x/week naar mac donalds gaan.

het land waar de bevolking te dom is om te snappen dat op regelmatige basis 4 liter frisdrank wegtanken misschien niet zo gunstig is voor je bmi :roflol:

maar wel strong junkfood game daar :( mirin

het land waar de bevolking te dom is om te snappen dat op regelmatige basis 4 liter frisdrank wegtanken misschien niet zo gunstig is voor je bmi :roflol: maar wel strong junkfood game daar :( mirin

antoine vaillant en de rest van universal crew leven die junk en train leef en zijn gewoon ripped

kan gewoon hoor

Terug
Naar boven