AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nummer 21 van Europa in LoL sinds kort! Yeh

---------- Toegevoegd om 00:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:16 ----------

In voor oldschool over WoW praten

jullie ridiculiseren mijn privé :mad:

Ik heb wel echt die hard WoW gespeeld : rip 5 vwo over moeten doen

Slaap laten om te kunnen gamen, niet meer aan tafel eten maar bord meenemen om toch dailies/te farmen vooraleer raids begonnen...

Hele nachten door lvlen en gaan slapen als de zon al terug opkwam. Rip huiswerk

Jij ook? 5vwo doubleur master race

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

Slaap laten om te kunnen gamen, niet meer aan tafel eten maar bord meenemen om toch dailies/te farmen vooraleer raids begonnen...

Hele nachten door lvlen en gaan slapen als de zon al terug opkwam. Rip huiswerk

Daarbij vergeleken was ik soft

In voor oldschool over WoW praten

Wat een tijd was dat trouwens, bij mij op school zaten zowat alle jongens of WoW of RS te spelen.
In de aula had je ook een tafeltje voor de wowers en rsers, en dan heel de pauze over priesters praten enzo :o

Daarbij vergeleken was ik soft

Gf ooit echt pissig gekregen: Wist nog niet of ik accepted was voor raid die avond dus vraag of ik even op haar laptop mag. Ik zie dat ik als accepted sta op onze guild site en zeg tegen haar, ik ga wat vroeger vertrekken. Toen ze vroeg waarom en ik vlakaf zei om te raiden kreeg ik me daar even een shitstorm over me heen :o

Kunnen we het niet over TribalWars hebben?

Bij WoW ben ik op level 38 gestopt.

Loop naar mannetje, ontvang instructies, loop naar monsters, kill er 10, loop terug naar mannetje, ontvang geld/items. Herhaal.

Als ik het zo hoor was ik toch wel de ergste :o

Loop naar mannetje, ontvang instructies, loop naar monsters, kill er 10, loop terug naar mannetje, ontvang geld/items. Herhaal.

WoW werd pas vanaf max level leuk

Tribalwars heeft idd meer inhoud

je vergeet (een van de) beste qua pve content ooit en het gigantisch veel hoger leggen van de lat wat betreft immersion in het genre en nog een waslijst aan andere dingen

Gf ooit echt pissig gekregen: Wist nog niet of ik accepted was voor raid die avond dus vraag of ik even op haar laptop mag. Ik zie dat ik als accepted sta op onze guild site en zeg tegen haar, ik ga wat vroeger vertrekken. Toen ze vroeg waarom en ik vlakaf zei om te raiden kreeg ik me daar even een shitstorm over me heen :o

:roflol:

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

je vergeet (een van de) beste qua pve content ooit en het gigantisch veel hoger leggen van de lat wat betreft immersion in het genre en nog een waslijst aan andere dingen

Ik zou zo weer kunnen beginnen maar heb echt geen tijd

:roflol:

---------- Toegevoegd om 00:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:38 ----------

Ik zou zo weer kunnen beginnen maar heb echt geen tijd

Het is echt verre van zo leuk als vroeger, heb de laatste expac nog een tijdje gespeeld. Uiteraard is de nieuwigheid er ondertussen ook totaal af.

Wel een van de beste expansions ooit qua levelen/story etc though.

Heb lvl 100 warlock, 99 druid, 91 warrior, 91 paladin en dan nog een hoop op 90.

Het is een betere xpac dan pakweg MoP maar bijlange na niet wat het vroeger was..;

Het is echt verre van zo leuk als vroeger, heb de laatste expac nog een tijdje gespeeld. Uiteraard is de nieuwigheid er ondertussen ook totaal af.

Wel een van de beste expansions ooit qua levelen/story etc though.

Ja das waar, ik vergeet mijn eerste keren dat ik het speelde nooit meer. Het was zo gaaf

Het is gewoon deprimerend hoe leuk ik dat toen vond en hoe ik eigenlijk al in tijden niet meer iets zo leuk heb gevonden. :roflol:

Ja das waar, ik vergeet mijn eerste keren dat ik het speelde nooit meer. Het was zo gaaf

Vroeger moest je die startgebieden ook echt volledig afgaan om ergens te geraken... door xp-boost, heirlooms en RaF kom je in de helft van de questgebieden al niet eens meer...

Terug
Naar boven